آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آراد نبض زندگی

دلنوشته مامانی برای گل پسرش..

1391/5/26 0:56
نویسنده : مامان آراد
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من...

الان که دارم این مطالبو برات مینویسم ساعت 1 بعد از نصف شبه...

شما و بابایی توی خوابین...

مامانی دلش خیلی گرفته...میدونی چرا؟

آخه الان داشتم عکسای زلزله شما غرب و نگاه میکردم...دلم کباب شد...

از بس گریه کردم چشام دارن میسوزن ...اخه خیلی ناراحت کننده هستش...بچه های معصومی که مردن...یا طفل معصومایی که یتیم شدن...

قربون حکمت خدا بشم...

الان تمام فکرم فقط و فقط پیش توئه...

قربونت برم مامانی بهت قول میده تا اونجایی که میتونه ازت مراقبت کنه...

از خدای بزرگ و مهربون تمنا دارم که همیشه مواظیت باشه...

مامانی خیلی ناراحته گلم...همش تو این فکرم که اون طفل معصومایی که مامانو باباهاشون از دست دادن چی میکشن...

قربون دل معصومشون برم...

یا اون مادرایی که بچه هاشونو از دست دادن چطوری دارن تحمل میکنن..خدا خودش بهشون صبر بده...

امشب تصمیم ندارم که بخوابم ...آخه خیلی نگرانم...

بیشتر مردم توی بیرون خوابیدن...آخه سر شب بازم زلزله اومد...

خیلی خیلی نگرانم...

به خدا میسپارمت تا خودش نگهدارت باشه...

عزیزم اینو بدون که مامانی خیلی دوست داره...

نفسم به نفست بنده...انش الله که همیشه سلامت باشه...

اندازه تموم دنیا با تمام وسعتش دوست دارم و به خاطرت تمام زندگیمو فدات میکنم...

عزیزم تو آروم بخواب مامانی بیداره و ازت مراقبت میکنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامان یسنا
26 مرداد 91 11:06
نمیدونی من چقدر گریه کردم و حرص خوردم. مواظب خودتون باشین


فدات شم...ممنون حتما
مامان رهام
26 مرداد 91 11:23
روح همشون شاد...منم خیلی واسشون گریه کردم


بله روحشون شاد
نایسل جون
28 مرداد 91 17:07
سلام عزیز دلم خوبی !!!
آره گلم علیرضا خرداد
بزودی کیلیپ جدیدش میاد عزیزمم
شوشوی من همه کارست خواننده پیانیست پیتاریست
آهنگساز تنظیم کنننده شاعر کارگردان
فلسفه دان
نمیدونم عکاس
همه کاره
گیج میشی از دستش


ای ول بابا..
نایسل جون
28 مرداد 91 17:08
عزیز دلم ....
اره شایدم بیشتر
نمیدونم من هله هوله غذای بیرون شیرینی شکلات خیلی میخورم


عجب...
نایسل جون
28 مرداد 91 20:25
فدات شم گلممم
منم مامانم تبریزه منم قلبم ددر میگیره وقتی این صحنه هارو میبینم


چه جالب..آره خیلی درد ناکه..