آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آراد نبض زندگی

تولدت مبارک...

1391/5/20 13:09
نویسنده : مامان آراد
891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان...تولدت مبارک..

             

امروز روز اصلی تولد عشقمه...روزیه که خداوند نعمت مادر شدنو به من عطا کرد...خدای بزرگو هزاران هزار بار شکر...

عزیز مامان امروز نتونستم برات تولد بگیرم آخه مصادف بود با وفات حضرت علی(ع)...برای همین تولدتو 20 روز قبل گرفتم ...

توی این پست فقط اومدم تا تولدتو تبریک بگم و ازت تشکر کنم که با اومدنت مادر نامیده شدم...عزیزم ازت ممنونم...

                     

از خدای بزرگ میخوام تا سالیان سال با سلامتی و توام با موفقیت زنده باشی و همیشه گل خنده روی لبات شکفته باشه...همیشه شاد باشی...

مامان و بابا اندازه تموم دنیا با تمام وسعتش دوست دارن....

                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ترانه
21 مرداد 91 17:18
سلام دوستم
فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم


سلام عزیزم..حتما
سمیه
22 مرداد 91 1:10
سلام آقا خوشگله.تو هم مرد شدیا.تولدت مبارک مبارک.بیا شمعها رو فوت کن.انشاله عمر باعزت داشته باشی


سلام..ممنون از لطفتون
مامان آریام
22 مرداد 91 23:07
آراد جون باز هم تولدت مبارک ایشاالله 120 سال زیر سایه مهربون مامان و بابا روزهای خیلی قشنگی در پیش داشته باشی


ممنون خاله جون
الهه مامان یسنا
23 مرداد 91 0:32
تولدت مبارک گل من!
عزیزم از خودت خبر بده واسه زلزله ای که اومده نگران شدم خواهش میکنم چون اون سمتی از خودت خبر بده


ممنون عزیزم...خدارو شکر خوبیم ولی خیلی ترسیدیم...ممنون که به فکرمون بودین..
مامان آرال
23 مرداد 91 2:15
لیمده آلدیم چیچک

وئریم سنه آی گؤیچک

دوغوم گونون گلیبدی

بو گون سنه موبارک
تولدت مبارک آراد جونم


ساق اول خالا جان..
مامان مهبد كوچولو
23 مرداد 91 7:50
تولدت مباااااااااااااااااارك الهي 1000 ساله شي


مرسی خاله جون
مامان یاشار
23 مرداد 91 11:03
تولد گل پسملی مبارک


ممنون
مامان رهام
26 مرداد 91 11:22
تولدت مبارک خاله جون


ممنون خاله جون
مطهره جون
2 شهریور 91 16:46
تولد 1 سالگکی واقعیتتتتتتتتتتتت مبارک گلممممممممم


ممنون خاله جون..