آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آراد نبض زندگی

خواب بغل آقاجون ...

1391/5/17 14:31
نویسنده : مامان آراد
780 بازدید
اشتراک گذاری

قربون هردوتاتون بشم من که چقدر قشنگ خوابیدین....

عزیز دل مامان...ظهر بیرون بودم که عزیز جون زنگ زد که زود بیا خونه...منم نگران شدم که چه اتفاقی افتاده...فوری خودمو رسوندم خونه که با این رویداد مواجه شدم ...منم چند تا ازتون عکس گرفتم و پایین برات پست میکنم تا ببینی چقدر معصوم و قشنگ رو سینه آقاجون خوابت برده...آقاجون و عزیز جون کلی ذوق کرده بودن از این خواب شیرینت...

فداتون بشم من...

                                      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل جون
17 مرداد 91 15:18
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهی فداش بشمم منننن چه باحال خخوابیده


خدا نکنه عزیزم...
نایسل جون
17 مرداد 91 15:18
چشمممم عزیزممم


مامان ترانه
17 مرداد 91 17:14
چه عکس نازی
خدا جفتشونو واست نگه داره


مرسی عزیزم...
الهه مامان یسنا
17 مرداد 91 17:35
خدا هردوشون رو واست نگه داره. چه با آرامش هم خوابیده


ممنون عزیزم...
مطهره جون
18 مرداد 91 1:16
آخی نازیییییییییییی
مامان مهبد كوچولو
18 مرداد 91 10:20
خدا هر دوتاشون رو برات حفظ كنه . چقدر ناز خوابيدن


ممنون عزیزم
مامان یاشار
18 مرداد 91 15:52
نازی عزیز دلم،
خدا هردوشون رو برات نگه داره عزیزم چه ناز خوابیده خیلی عکس قشنگیه خیلی


ممنون عزیزم...لطف داری
سپیده
19 مرداد 91 19:20
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.


سلام...حتما عزیزم
مطهره جون
20 مرداد 91 16:06
من وقتی بچه بودم همیشه رو شکم بابا م میخوابیدم
بابام خیلی دوست داره پسرمو رو شکمش بخوابونه ولی خیلی شیطونه اصلا نمیخوابه


قربون پسری ناز و آرومت


ایشالا وقتش میرسه
مطهره جون
20 مرداد 91 16:07
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . ....... .امیر محمد .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . گذاشته . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


حتما
سپیده
20 مرداد 91 16:55
فکر کنم الان باید براش تولد بگیری. تولدش مبارک. منتظر عکسهاش هستیم.


ممنون عزیزم..حتما
سپیده
20 مرداد 91 23:29
سلام. شما می تونید عکسها رو اپلود و ادرسشو برامون بزارید و یا تو وبلاگتون بگذارید و من کپی می کنم.


مرسی سپیده جون لطف کردی
مامان رهام
21 مرداد 91 11:46
ای جونم چقد خوشگل خوابیدن.خدا برات حفظشون کنه خاطره جون


ممنون عزیزم
مهسا مامان باربد
21 مرداد 91 12:16
خدا سایه آقاجون رو سالهای سال بالای سرت نگه داره آراد جونم


ممنون خاله جون..
مامان آریام
22 مرداد 91 23:05
ای جونم چه قشنگ و معصومانه خوابیده ایشاالله خدا به همه بزرگترها سلامتی و عمر با عزت بده
به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


انش الله...حتما
مامان آرال
23 مرداد 91 1:47
واقعا اینا نعمتند قدرشونو بدونین و خوشحال باشین که بهشون نزدیکین


بله همین طوره
مامان امیرسام
2 شهریور 91 1:14
جاااااااااااااااااااان.چه ناز خوابیده.خدا حفظش کنه


فدات عزیزم