آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آراد نبض زندگی

تدارکات تولد...

1391/4/26 15:53
نویسنده : مامان آراد
2,919 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل بهار نارنجم...

برای نانازم میخوام تفللد بگیرم...یه تفلد جانانه...

کلی برنامه ریزی کردم...البته یه 20 روزی جلوتر میخوام بگیرم...آخه تولد پسری افتاده تو ماه رمضان...واسه همین جلوتر میگیرم...

الان هم داریم مقدمات تولدو آماده میکنیم...به زودی زود با کلی عکس برمیگردم تا عزیز دل مامان ببینی و ازشون لذت ببری تا بدونی مامان و بابایی برات بهترینارو میخوان و تا اونجایی که توان دارن برات هر کاری میکنن..

اندازه تموم دنیا دوست دارم...

                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:07
سلام . ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . شما لینک شدید البته با افتخار@}
ممنون از لطفتون
مامان دانیال
27 تیر 91 9:21
سلام. پیشاپیش تولد آراد عزیز رو تبریک می گم. منتظر عکسهای خوشگلتون هستیم


ممنون عزیزم...حتما
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 10:12
مبارکهههههههه مبارکههههههههههههه تولدت مبارکه. آخ جون تولد داریم. منتظر عکسها و خبر از تولد هستیم.


ممنون...حتما
مامان آراد تمپلی (سارا)
27 تیر 91 11:40
سلام به روی ماه آرادی جون و مامان گلش. مامانی دستت درد نکنه حتما بهترین تولد یکساگی گل پسر میشه. تولد تولد تولد آرادی مبارک


ممنون عزیزم...ایشالا...خیلی استرس دارم
امی تیس
27 تیر 91 14:47
سلام
پیشا پیش تولد این آقا پسر ناز رو تبریک می گیم (من و مامانم)


مرسی عزیزم...
kimia
27 تیر 91 16:30
سلام
تولد تولد تولدت مبارک
تولد اراد کوچولوی نازنین مبارک
منتظر عکساش هستم
از طرف من اون لپش رو بوس کنین



به من هم سر بزنین
و نظر هم بدین
تا بدونم که اراد کوچولو به من سر زده


ممنون عزیزم...منم میبوسمت...
حتما میایم پیشت
مامان آریام
27 تیر 91 23:47
خاله جون پس از حالا تا روز تولدت، تولدت مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
مامان آریام
27 تیر 91 23:51
مامانی ما رو قابل ندونستی....اسم آریام تو لیست دوستهای گل پسرت نیست


با افتخار لینک شدین...بوسسسسسسسسسس
مامان یاشار
28 تیر 91 14:09
آخ جون تولد تولدت پیشاپیش مبارک آراد جونم. مامانی زودی بیا برامون عکساشو بزار. دسته گلتم هزار تاایشالا 120 سالگیش


ممنون عزیزم...حتما
زهرا
28 تیر 91 14:47
اراد جونم پیشا پیش تولدت مبارک
دست مامان و بابا هم درد نکنه با این همه زحمت که برا گل پسرشون می کشن
منتظر عکسا نشستیم


مرسی عزیزم...حتما
مامان سهند
30 تیر 91 15:42
سلام خانومی پیشاپیش تولد گل سرمون مبارککککککککککککککک


ممنون از لطفتون
نی نی گوگولی
31 تیر 91 13:53
تفلدت مبارک اراد جوووووووووووووونم
ایشا.. 100 ساله شی
ایشا.. همیشه شاد باشیییی
مامانش خسته نباشی خاانومی
وبلاگ آرشن هم آپدیت شد به ما هم سر بزن خوشحال میشم


ممنون...
سلامت باشین..
حتما
سمانه(مامان محمدرهام)
1 مرداد 91 12:20
عزیز دلم ،خاطره جون خسته نباشی.واقعا تزییناتت عالی شده واز همه جالبتر اینه که همش دست سازه.آراد گلم باید قدر مامان مهربونشو بدونه.


ممنونم عزیزم...