آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

آراد نبض زندگی

نظرات (4)

مامان ارین
2 آبان 90 16:11
سلام پسر خوشگل و نازی دارین خدا براتون نگهش داره منم اولش عکسای خودم با ارین قند عسلم میذاشتم تو وب ولی ازش سو استفاده کردن پاکشون کردم بعدها برا خود ادم دردسر میشه خوشحال میشم از وبلاگ نی نی کوچلوی ما هم دیدن کنین اگه خواستی لینکم کنی با اسم مامان ارین بلینکین
...
3 آبان 90 17:00
من اگر روح پریشان دارم من اگر غصه هزاران دارم گله از بازی دوران دارم دل گریان،لب خندان دارم به تو و عشق تو ایمان دارم... در غمستان نفسگیر، اگر نفسم میگیرد آرزو در دل من متولد نشده، می میرد یا اگر دست زمان در ازای هر نفس جان مرا میگیرد من اگر پشت خودم پنهانم من اگر خسته ترین انسانم به وفای همه بی ایمانم دل گریان، لب خندان دارم به تو و عشق تو ایمان دارم... محشرن
مامانی درسا
15 آبان 90 0:25
عکس های خیلی خوشگلی گذاشتین . از خدا بهترین ها را براتون آرزو میکنم
عمه زینب دانیال
20 آذر 90 16:50
سلام چه نی نی خوشگلی . خدابراتون نگهش داره از وب ماهم دیدن کنید