آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آراد نبض زندگی

آرادی توی کشو چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/4/21 0:05
نویسنده : مامان آراد
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروم جونم....

اول از همه یه سوال...........بچه خوب شما توی کشو چیکار داری آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوشمزه

دیروز بعد از ظهر دوتایی توی خونه بودیم ...تلوزیونو روشن کرده بودم و داشتم یکی از سریالای مورد علاقه مو نگام میکردم(عشق ممنوع)..آرادی هم طبق معمول جلوی تی وی ولو بود و داشت کشوهارو به هم میکوبید....

توی پیامهای بازرگانی من سری هم به وبلاگ زده بودم و داشتم توی نت واسه خودم میگشتم...سرمو که بلند کردم دیدم این آقااااااااااااااااااااااااااااااهه نشسته توی کشوتعجب.تعجب.تعجب.از تعجب دهنم وا مونده بود...تا به خودم اومدم به دو رفتم و دوربین و آوردم تا شکار لحظه ها کنم ...

بفرمایین اینم جناب عالی...

حالا یه چیز خنده دارم بگم تا غش کنی...دیروز یه تیکه سیب داده بودم بهت تا باهاش مشغول بشی که بعدش ندونستم چیکارش کردی....فکر کردم لابد خوردیش...امروز با کمال تعجب دیدم همون تیکه سیبرو از توی کشو پیداش کردی و داری تناول میکنی...نیشخندنیشخندنیشخند

الهی مامانی دورت بگرده....

اینم چند تا عکس دیگه از این گل پسر....اول از همه این نگاهارو وووووووووووووووبین...

بابایی آرادی رو خورد ...بغل

آخخخخخخخخخخخخخخ قربونت برم...

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم(مامان روشا)
21 تیر 91 12:19
ای جانم ...کجاشو دیدی مامانی تازه اول شیطنتای منه
چقدرم خوردنی شده گل پسر هزار ماشالا...


ممنون مریم جون...پس خدا به دادم برسه
مهسا مامان باربد
21 تیر 91 13:20
آخ آخ باربد هم دقیقا همین کارو با کشوها میکنه!!!!
مواظب باش عزیز دلم. حق باشماست ما خیلی توی ایل گلی نگشتیم! ان شالله بازم قسمت بشه بیایم شهر قشنگتون رو بازم ببینیم.
با افتخار لینک شدین


ممنون...ایشالا...شما هم لینک شدین...
پدربزرگ ارغوونی
22 تیر 91 12:45
سلام دخترم روزتون بخیر ونیکی .خیل ممنون که به وبلاک نوه من سرزدید از اینکه محبت فرمودید وما را با لطف حضورتان خوشنود کردید بازم متشکرم براتون بهترین ها را آرزومندم واز تلاش مادرانه تان که در روزنگارهای فرزندتان مصرف می کنید آرزوی توفیق وموفقیت را دارم بازم خدمت می رسم با یادگاری ..در پناه خدا باشید .


ممنون.. خوشحالمون کردین
مامان رادین
22 تیر 91 13:43
سلام
ای جونم برای این کوچولوی شیرین


ممنون
مطهره جون
22 تیر 91 14:31
خاطره جون تو هم مث من نینی ات شبیه خودته ها
خوشمله
راستی آپ کردما


فدات عزیزم...
مامان علی
22 تیر 91 15:29
ای جونم چه پسر نازی ماشااله..خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ پسرم سر زدی من شما رو لینک کردم بازم تشریف بیارید


ممنون حتما...شما هم لینک شدین
فاطمه
22 تیر 91 21:49
خدایا گوگولیه چقدر هزار ماشالله ببخشید دیر اومدیم اگه اجازه بدین ازاد جونو لینک کنیم
سمانه(مامان محمدرهام)
23 تیر 91 11:30
قربونت خاله جون..............گویا همه آقا پسرای گل به کشونوردی علاقه مندن.خدا بهتون تن سلامت بده


فدات شم عزیزم ...با نظرات قشنگت خوشحالمون میکنی...
مامان رهام(✿◠‿◠)
24 تیر 91 11:08
فسقلي شيطون
مرسدس
9 مرداد 91 15:06
سلااااااام مامانی...
ماشالااااااا به این پسر ناز و خوردنیت
هزار ماشالا...اسپند دود کن ننه...
خیلی خوشحال شدم از خوندن نوشته هات..به ما هم سر بزنی خوشحالمون می کنی


ممنون از لطفتون...
حتما