آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آراد نبض زندگی

آراد به روایت تصویر...

1391/4/15 17:37
نویسنده : مامان آراد
919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم...

عزیز دل مامان داره تی وی نگاه میکنه...

اینجا هم داره از کنترلا بازجویی میکنه...

اینجا هم داره از توی ضبطه سر در میاره...

اینجا هم داره با مبایل مامانش ور میره...

آخ قربونه اون دماغ مالیدنت برم...اینجا از بس که شلوغی کرده بودی دیگه از خستگی نا نداشتی..ولی با این حال بازم دست بردار نبودی...

فدای اون وجود نازنینت بشم من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نگار(مامان سام)
15 تیر 91 22:31
ماشالله به آراد جون كه انقدر كنجكاو و باهوشه.
ببخشيد رمز ندادم آخه اون مطلب قراره حذف بشه مربوط به سام نيست چند تا عكس كفش هست كه واسه باباي سام گذاشته بودم ببينه.


ممنون...خواهش میکنم..
نی نی های حاجی
16 تیر 91 10:01
آراد جون عیدت مبارک
ان شاالله چشمت به جمال آقا روشن بشه


فدای شما......انش الله...
الهه مامان یسنا
17 تیر 91 1:42
با تأخیر عیدتون مبارک


ممنون...عید شما هم مبارک...
نسترن(یک عاشقانه آرام)
17 تیر 91 16:59
ای جانممممممممم چه عکسای بامزه ای
نه خانمی فضولی چیه این حرفارو نزنید دور از جونتون
من 24 سالمه و اینکه هنوز عقدیم با شوشو جان


ممنون عزیزم...برام سوال شده بود...مرسی از اعتمادت...
مامان ابوالفضل
18 تیر 91 15:43
قربون تی وی نگاه کردنت
سمانه(مامان محمدرهام)
23 تیر 91 11:34
عاشق خودت وکارات شدم وروجک