آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

سال نو مبارک ...

1392/1/1 1:11
نویسنده : مامان آراد
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان....

عزیز دلم سال نو مبارک باشه...امیدوارم سال خوبی برای همه ملت عزیزمون باشه....سالی باشه پر برکت و توام با سلامتی و رزق روزی فراوان...لبات همیشه خندون باشه عزیز مامان...همه شادیهای عالم نصیب اون دل مهربونت باشه....امیدوارم سال 92 سال خوبی برامون باشه...الهی آمین

عزیز دلم سال 91با تمام خوبیا و بدیاش جاشو به سال 92داد...بعضیا از کنارمون رفتن و بعضیای دیگه هم پیشمون اومدن....سالی که گذشت در کل سال خوبی برامون بود...خدارو شکر....امیدوارم سال جدید هم سال خوبی برای هممون باشه...

از چهار شنبه سوریمون برات بگم که خیلی بهمون خوش گذشت...عصری سه نفری رفتیم بیرون تا آخرین خریدامونم که شامل بود از خرید چهار شنبه سوری و میوه و شیرینی رو هم تموم کنیم برگردیم خونه عزیز اینا...حالا بماند چقدر خسته ام کردی....نامزد خاله سمانه هم با خوانوادشون اونجا بودن که واسه خاله جون عیدی آورده بودن...و از اونجایی که جمعمون جمع بود خیلیییییییییییییییییییی بهمون خوش گذشت...آقاجون توی حیاطشون آتیش روشن کرده بود که کلی دور آتیش بزن و برقص کردیم...و در کل شب خوبی بود...الهی شکرت

اینم از عکسای چهار شنبه سوری....این سفره هفت سین خاله سمانه س که براش آورده بودن...

 

و بالاخره عید امسال....با اینکه مامانی از چند روز قبلتر کاراشو تموم کرده بود ولی با این حال تا خود تحویل سال توی خونه در حال کار کردن بودم...شما هم که ماشالا خونرو گذاشته بودی رو سرت...از بس شلوغی کرده بودی که رمقی برام نمونده بود...

موفع تحوبل سال تو خونه خودمون بودیم و منم دقیقا تو دقیقه نود سفره هفت سینمونو چیدم...بعد رفتیم خونه عزیز اینا برای تبریک سال نو...خاله بهاره و خاله شهره اینا هم اونجا بودن ....از همشون عیدی گرفتیم که خیلی حال داد...دست همگی درد نکنه...از اونجا هم رفتیم خونه آتا اینا...

شام برگشتیم خونه عزیز اینا و بعدشم خونمون...روز خوبی بود...امیدوارم تمام روزای سالمون به همین خوبی باشه...الان هم که دارم این مطالبو مینویسم شما و بابایی در خواب ناز هستین...قربون هر دوتاتون برم که عاشفانه دوستون دارم...

اینم چند تا عکس از اولین روز سال جدیدمون...

این سفره هفت سین خونه خودمونه...

عاشفتممممممممممممممممم...برات بهترین بهترینارم آرزو میکنم...از خدای بزرگ تمنا دارم که گل خندرو همیشه توی دل و روی لبات شکفته نگه داره....

مامان اندازه تموم دنیا دوست داره....

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آریام
1 فروردین 92 3:07
سال نو مبارک. بهترینهای دنیا رو براتون آرزو میکنم. شاد و سلامت و خوشبخت باشید


مرجان مامان آران
1 فروردین 92 10:47
سال نو مبارک عززیز دلممممممم
ایشالا امسال هممثل سال قبل سال خوبی باشه وپر از شلدیو خوشحالی


سال نو شما هم مبارک...
و همچنین خاله جون
هلسا
1 فروردین 92 21:46
سلام خاطره ی عزیزم
تو این مدتی که نبودم چقدر آپ کردی آفرین خانم زرنگ
چه لباسای جنتلمنانه و خوشگلی، عکسها هم فوق العاده بودن کلی بوسیدمشو نشون مامان دادم عکسا رو مامانم خیلی خوشش اومد از آراد
سفره ی هفت سین نوروز هم بسیار زیبا چیدی سفره ی سمانه جون هم عالیه
امیدوارم همیشه به شادی و خوشی و سال خوبی رو برای خودت و خانوادت با بهترین آرزوها آرزومندم عزیزم


سلام عزیزم..ممنون از محبت بی نهایتت...
مرجان مامان آران
2 فروردین 92 1:50
من نظر گذاشتممم نیستتتت؟
در هر صورت بازم عیدتون مبارکککککککک
سال خوبی داشته باشی عزیزمممممممم



وایییییییییییی خاله جون تایید نکرده بودم..
معضرت
سال نو شما هم مبارک
maman taraneh
3 فروردین 92 17:45
سال نو مبارک


مامان ایمان
3 فروردین 92 19:08
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ،
سال نو مبارک آراد نازنیم
به ما هم سر بزنید


سميرا(آنيسا)
4 فروردین 92 12:43
آخ عشقققققققققققققم
عيدت مباركككككككك
چرا گريه ميكني خاله فدات شم
ماماننننننننننننننننننننننننني اشك پسرمو سر سال تحويل در اوردي
آرادم دلم كلي برات تنگ شدهههههههههه
بووووووووووووووووس
مامان جونم عيد توام مبارك سالي پر از سلامتي براي اين ني ني هاي ناز آرزومندم
آرااااااااااااااااااد بووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خاله جون..
عید شما هم مبارک...
انش الله که سال خوبی داشته باشین..مرسی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
fariba
5 فروردین 92 0:22
سال نو مبارک باشه عزیزدلم.شب قبل ازعید اومدم بهت تبریک بگم.هرکارکردم صفحه وبلاگت بازنشد.خاله رو ببخش واسه تاخیرش.سال خوبی داشته باشی خوشگلم.


سال نو شما هم مبارک...خواهش میکنم خاله جون...مرسی از بودنتون...
هلسا
5 فروردین 92 11:25
سلام خاطره ی مهربونم
خاطره جون عاشق این عکس آراد هستم که میخواد این خانم خوشگله رو ببوسه
خیلی بامزست،بوسه بارانش کن


سلام عزیزم...قربونت برم...چشم حتما
مامان سونیا
5 فروردین 92 16:17
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین

شکوه جادوی رنگین کمان فروردین

شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود

سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود




نوشين مامان آريا
6 فروردین 92 8:56
ايشااله هميشه شاد و سلامت باشيد سال نو مبارك بهترين ها و زيباترين لحظه ها را برايتان آرزومند


ممنون عزیزم...وهمچنین...انش الله که همیشه سلامت باشین
نوشين مامان آريا
6 فروردین 92 9:41
عزيزم چه كت شلوارقشنگي پوشيدي عيدت مبارك باشه مهربون


ممنون خاله جون...عید شما هم مبارک
مامان حسین جون
10 فروردین 92 11:33
برما سالی گذشت وبر زمین گردشی وبر روزگار حکایتی، امید آنکه کهنه رفته باشد به نکویی واین نو همی آید به شادی
سال نو بر شما وخانواده محترم مبارک


سال نو شما هم مبارک
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 فروردین 92 18:34
سلام خانمی. خوبی؟ سال نو مبارک. خواستم سفره هفت سینتون رو بزارم که قفل داره


سلام عزیزم..ممنون ...برات میفرستم عزیزم
یه آدم خوب
28 تیر 92 13:04
سلام من وبلاگتون رو دیدم خوبه ولی بعضی عکساش بدآموزی داره


سلام ..ممنون...خب دارم دوستمو میبوسم دیگه