آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

پسر هنرمندم..

1391/11/23 22:43
نویسنده : مامان آراد
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان...

دیگه یواش یواش دارم بوی بهارو احساس میکنم...درسته هنوز هوا سرده ولی یه حال عجیبی دارم که خبر از اومدن بهارو بهم میده...عاشق فصل بهارم...دیروز هوا به قدری خوب بود که دلم یه گردش درست و حسابی میخواست ولی خب بابایی خونه نبود که بریم بیرون...عصری که بابایی اومد گفتیم یه سر بریم بیرون هوامون عوض بشه...واسه همین یه سر رفتیم هایپر استار تا هم کمی خرید کنیم و هم یه کم بگردیم...ماشالا به قدری شلوغ بود که انگار کل تبریز ریخته بودن اونجا...

یه کم خرید کردیم و از اونجایی که خیلی شلوغ بود حوصلم سر رفت و از بابایی خواستم تا برگردیم...از اونجا واسه گل پسرم یه دفتر نقاشی و یه بسته مداد رنگی و یه پازل 80 تکه ای گرفتم ...موقعی که داشتیم تو صندوق پولاشونو حساب میکردیم دیدیم به اونایی که نوشابه خریده بودن اشانتیون یه توپ فوتبال با مارک کوکا کولا میدن ...از قضا ما هم یه بسته 6 تایی نوشابه گرفته بودیم که به ما هم یه توپ دادن..کلی ذوق کردم..

شیطون بلای مامانی کلی از دفتر و مداد رنگیاش استقبال کرد ...اولین نقاشیشم کشید که محشر شده...قربون پسر هنرمندم برمممممممممممم...

اینم از اولین نقاشی عزیز دل مامان...

در ضمن اونجا یه عکاسی هم دیدم که از عکسایی که انداخته بودن خیلی خوشم اومد..تصمیم دارم واسه عید ببرمت اونجا...راستی میخواستم برات رنگ انگشتی بگیرم که پیدا نکردم ...حالا با مداد رنگیات اداره کن اونارو هم برات میگیرم قند عسلمممممممم...

اینجا هم بعد از نقاشی داری خستگی در میکنی...نوش جونتتتتتتتت...

دوست دارمممممممممممممممممممممم

راستی اینم از توپت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

fariba
24 بهمن 91 0:48
جیگرشو پیکاسوئه دیگه.بوس.بوس


قربونت..بوس
بهاره مامان ونداد
24 بهمن 91 1:06
سلام شما؟
داوینچی هستم دیگه


)):
هلسا
24 بهمن 91 9:50
سلام خاطره ی عزیز و مهربونم
مرسی بابت این همه محبت
دل منم برای شما تندتند تنگ میشه،دوستای خوبی مثل شما رو که دارم دلم آشوب میکنه که ایران باشم اما گاهی برای رسیدن به یه چیزایی از یه چیزای دیگه باید گذشت
از خداوند خواهانم که عشق رو در منزلتون برای خانوادت همیشگی کنه عزیزم
این آراد نفس که انقد خوشمل نقاشی میکنه رو کجای دلم بذارمش
واسه عید رفتید حتما عکس 3نفری بگیرید عکس های خانوادگی زیباترین عکس ها هستن
شاد باشی مهربونم


سلام به هلسای عزیز..ممنون از محبتت
چشم حتما
زهرا مامان امیرحسین
24 بهمن 91 11:32
آرادجونی نقاشی خشکل شده خاله
مامانی پفک


مرسی خاله جون..
فقط یه دونه خاله جون
شهرزاد
24 بهمن 91 15:42
اا چه خوب! کجا هست حالا این هایپر استار ما هم بریم توپ بگیریم برای آرادمون ؟ آدرسشو می گی خانومی!


مرکز خرید لاله پارک خانومی
مامان درسا
25 بهمن 91 2:24



مرمر(مامی کسرا)
26 بهمن 91 23:07
افرین به گل پسری با این نقاشی های خوشگلش.واقعا هنرمندی عزیزم راست میگه مامی.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.


مرسی خاله جون شما لطف دارین
بوسس
نوشين مامان آريا
13 اسفند 91 9:25
خريدات مبارك باشه چه نقاشي قشنگي كشيدي


مرسی خاله جون..سلامت باشی