آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

واکسن 18 ماهگی..

1391/11/26 1:53
نویسنده : مامان آراد
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه سیب مامان...

عزیز دلم بالاخره کابوس واکسن 18 ماهگیت هم به یاری خدا تموم شد...مامانی یه نفس راحت کشید..بد جوری استرس داشتم و میترسیدم ..مخصوصا که از چند نفر هم شنیده بودم که واکسنای تقلبی وجود داره بیشتر وحشت میکردم که شکر خدا به خیر گذشت...

دوشنبه صبح ساعت 6 صبح بهت قطره استامینفن دادم تا 4 ساعت بعدش ببرمت واسه واکسن...ساعت 10 با بابایی بردیمت بهداشت...بعد از کنترل نوبت واکسن زدنت رسید...خودمو نتونستم نگه دارم و از مسوول اون بخش راجب واکسنا پرسیدم که خانومه خیالمو راحت کرد که مشکلی وجود نداره...طبق معمول از اتاق اومدم بیرون ...آخه تحمل نداشتم ...بعد که جیغت بلند شد خودمو رسوندم پیشت که تو بغلم آروم گرفتی...

خانومی که کنترلت کرد خیلی ازت راضی بود و کلی ازم تشکر کرد که بهت خوب رسیدم..منم کلی ذوق کردم..وزنت شده 11 کیلو .قدت 85 سانت.دور سرتم یادم نیس الان...بعد از شما به بابایی هم واکسن کزاز زدن..بعد بابایی مارو رسوند خونه عزیز اینا و خودش رفت بازار...

تا عصر حالت خوب بود ولی شب که شد شروع کردی به تب کردن ..با اینکه از صبح هر 4 ساعت بهت قطره استامینفن داده بودم ولی با این حال تبت بالا بود...تا ساعت 4 صبح مرتب پاشویت کردم تا اینکه تبت پایین اومد و مامانی که نمیتونست چشاشو باز نگه داره کنارت بیهوش افتاد...

شکر خدا الان بهتری...درد پات خوب شده...طبق معمول از دیوار راست بالا میری...خدایا شکرت...روزی هزاران هزار بار شکرت...خدایا شکرت که بالاخره این واکسن هم تموم شد و یه نفس راحت کشیدیم...قربون پسملی هم مامانش تنهای تنها..

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نفس
26 بهمن 91 10:55
ای جووووووونم آراد کوچولوی من همیشه سلامت باشی عزیزم
خداروشکــــــر که مامی هم دیگه نفس راحت کشید...
چسملیِ خوش تیپِ من مراقب خودت باش


قربونت برم عزیزم


ناهید
26 بهمن 91 13:43
سلام عزیزم خوبی چه پس نازنینی داری تم وبتونم خیلی خوشگلههههههههههههههه بی نهایت . گل پسری رو ببوس از طرف من مامانی . راستش حدود یه هفته پیش تووب یکی از دوستاشون پی ام گذاشتم گفت که مامان رویین سرش خیلی شلوغه ولی قول داده که حتما زودی میاد . حالا الله اعلم که کی مامان رویین میخواد بیاد خدا عالمه . خبر دیگه ای ندارم . هزار تا بوس به پسرت که کشته منو با نگاههای خوشگلش


سلام عزیزم..ممنونم که جوابمو دادی..
مرسی بابت این همه محبتت
بوسسسسسسسس
مرجان مامان آران
26 بهمن 91 14:43
سلام عزیزمممممممممم
ولنتاینتون مبارککککککککک
بوس برای مادر و پسر خوب و خوشگلممممممممم
ببخشید دیر میام پیشتون هنوز در گکیر ارانم زیاد خوب نیست
مرسی از محبت و مهربونیتتت


سلام مرجان جون..
ولنتاین شما هم مبارک..
خواهش میکنم عزیزم میدونم آران جون حالش خوب نیست..
از روی ماهش ببوس..
نیر
26 بهمن 91 17:25
عزیزم اووف شدی خوب اشکال نداره داری بزرگ میشی
الهی خاله فدای اون تیپت بره گلمممممممممممم



ممنون خاله جون
خدا نکته
بوسسسسس
مرمر(مامی کسرا)
26 بهمن 91 23:11
خوب شدی خاله جون؟؟دیگه درد نداری گلم؟الهی خاله فدات.بوووووووووووووووووووووووووووووووس.


ممنون عزیزم..شکر خدا خوب شده..
خدا نکنه خاله جون.
بوس
مامان سویل واراز
26 بهمن 91 23:27
سلامولنتاین مبارک خدا رو شکر به خیر گذشت ولی حالا منم نگران شدم یعنی واقعیت داره میگن واکسن ا8 ماهگی سخته پا گرفتگی داره راسته؟خدا کنه واکسن پسر منم مشکلی نداشته باشه


سلام..ولنتاین شما هم مبارک..ممنون عزیزم..
والا منم خیلی میترسیدم ولی به خیر گذشت..
نگران نباش ایشالا به سلامتی واکسن آراز جونو هم پشت سر میزارین
الی مامی آراد
29 بهمن 91 2:26
آراد جونم دیگه بزرگ شدی واکسنها تموم شد تا 6 سالگی عشقم خوشحال باش ولنتاین مبارک


مرسی خاله جون..ولنتاین شما هم مبارک
مامان آریام
3 اسفند 91 2:41
خدا رو شکر که این واکسن هم به خیر و خوبی تموم شد و مشکلی پیش نیومد


بله خدارو شکر
مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 2:25
خداروشکر این پروسه عظیم واکسنها به خوبی و خوشی تا 6 سالگی پروندش بسته شد


بله خدارو شکر
مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 2:25
تیپش رو ببین


X
زینب
10 اسفند 91 11:26
وبت خیلی قشنگه قالبشم من ندیده بودم تا حالا اگه با لینک کردن موافقی مارو لینک کن منم شما رو لینکیدم بهمون سر بزار با نظرت مارو خوشحال کن روی ماه گل پسرتونم ببوس


ممنون عزیزم...چشم حتما
زینب
12 اسفند 91 10:25

مرسی عزیزم


خواهش میکنم
نوشين مامان آريا
13 اسفند 91 9:22
عزيزم اول از همه 18 ماهگيت مبارك باشه صدو بيست ساله بشي خدا را شكر كه اين واكسن زدنت هم به خوبي تموم شد ولي نازم اذيت شدي


مرسی خانومی..بله خدارو شکر