آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آراد نبض زندگی

بابایی دلمون برات تنگ شده...

1391/10/23 18:16
نویسنده : مامان آراد
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان...

الان که دارم این مطالبو میتویسم درست 3 روز و 3 شبه که بابایی خونه نیست و ما هم کلی دلمون براش تنگ شده...آخه بابایی رفته مسافرت...با دوستاش رفتن مشهد...خیلی دلم میخواست ما هم میرفتیم ولی خب قسمت نشد...خیلی احساس تنهایی میکنم ...بابایی زود برگرد ...

هر روز چند بار تلفنی باهاش صحبت میکنیم ولی چیزی از احساس تنهاییمون کم نمیکنه...البته درسته که همه اینجا کنارمونن از آقاجون اینا گرفته تا آتا اینا و خاله اینا ولی خب هیچ کس جای بابایی رو پر نمیکنه...از صبح تا شب خونه آقا جون ایناییم بعدش برای خواب با خاله سمانه برمیگردیم خونمون...دیشب توی خواب داشتی بابا میگفتی...دلم کباب شد...هر وقت ازت میپرسم بابا کجاست میگی قاقا یعنی بابایی رفته برات قاقا بخره...آخه بابایی این قاقا گرفتن چقدر طول میکشه ...اصلا ما نخواستیم این قاقا رو...

قراره فردا انش الله صبح حرکت کنن...به امید خدا شب میرسن...واسه دیدنش لحظه شماری میکنم....حالا خدارو شکر این چند روزه عزیز اینا خونشون مهمون داشتن والا من نمیدونم چطوری میتونستم دوام بیارم...زن عموم به علت عمل دیسک بیمارستان بستریه ...واسه خاطر اون مهمون زیاد برامون میاد و میره چند بار هم با هم رفتیم بیمارستان عیادتش...یعنی خودمونو یه جورایی مشغول کردیم تا کمتر دلتنگ بشیم...فقط یه شب دیگه مونده...انش الله اگه امشب رو هم پشت سر بزاریم فردا شب بابایی پیشمونو...

شوهر عزیزم انش الله زیارتت قبول باشه..انش الله که مورد قبول خداوند متعال قرار بگیره...دست خدا همیشه همراهت باشه... هر حاجتی از خدا و امام عزیزمون خواستی مقبول واقع بشه...من و آرادی خیلی دوست داریم و بی صبرانه چشم به راه داریم تا هر چه زودتر به خونت و پیشمون برگردی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مونا مامان امیرسام
24 دی 91 1:45
خواهش عزیزم.
امیدوارم اراد جوون برنده بشه@}


ممنون عزیزم
مسيحا
24 دی 91 10:32
سلام خوشكل پسر داري درس ميخوني ؟ خيلي بهت مياد معلومه يه نابغه ميشي


سلام خاله جون...سلامت باشی
مامان رهام
24 دی 91 10:45
عاشقتونم


ما بیشتر خاله جون:
نوشين مامان آريا
24 دی 91 11:02
عزيزم چي مطالعه مي كني جوجو چشمت روشن آراد جون بابايي داره مي آد زيارت قبول ببخشيد من كمي دير مي كنم وقتي مي آم يكي دو پست نوشتيد ولي همه پستها رو مي خونم و نظر مي دم باي


هیچی خاله جون دارم تقویم مامانمو پاره میکنم...سلامت باشی خاله جون...
mamane Ali
24 دی 91 13:09
سلام مامانی .. ممنون که پیش ما اومدی عزیزم..
ماشالله پسر شمام خیلی نازه ..
انشالله بابایی زودی برگرده تا شما از تنهایی دربیاین


سلام عزیزم...خواهش میکنم..
چشماتون نازن..
ممنون از محبتتون
مرمر(مامی کسرا)
24 دی 91 13:11
سلام مامانی.ارادی خوبه؟ شوشو هنوز برنگشته؟ایشالا به سلامتی بیاد و البته دست پر با کلی سوغاتی خوشمل برای اراد جونی.پس من و کسرا باید چیکار کنیم که شوشو جونم 3 روزی یه بار میاد خونه.منم مث تو حسابی دلتنگش میشم.راستی اول لینک وبلاگ ما دو تا وبلاگ عکس کسراست. خوشحال میشم سر بزنید.


سلام عزیزم...ممنون خوبه...نه هنوز برنگشته...سلامت باشی...قربونت برم چی میکشی...چشم حتما
مامان سويل و اراز
24 دی 91 13:13
سلام چشمت روشن فكر كنم بابايي تا حالا ديگه اومده باشه ما همشهري هستيم ارازي منم تقريبا همسن تو هست سوغاتياتم مبارك باشه
به شكلكهاي سويل و اراز هم سر بزن عزيزم
http://sheklakbaransevilaraz1391.niniweblog.com/


سلام..ممنون عزیزم...خیلی خوشحال شدم...
چشم حتما
الهه مامان یسنا
24 دی 91 20:01
سلام. آخی معلومه حسابی دلت تنگ شده بوده ها.... ولی خوب بعضی وقتها این دوریها لازمه تا قدر همو بیشتر بدونیم. چشمت روشن و سوغاتیات نوش جونت


سلام عزیزم..حسابییییییییییییی...فدات بشم
مامانی درسا
25 دی 91 3:18
خاطره جون میدونم چی میگی من و درسا هم تا حالا از بابایی اردوان چدا نشدیم یکی دو مورد بوده که خیلی سخت گذشته ....... بعد هم الهی من فدای این پسملی که باباشو از تموم دنیا بیشتر دوس داره برم ........ همیشه در کنار هم خوش باشین عزیزم


سلامت باشین عزیزم..
علامه کوچولو
25 دی 91 22:01
سلاااااااااااااااااام
من واستادم اقای همسرتون برسند بعد بیام نظر بذارم
خووووووب حالا چشمتون روشن
انشاءالله ازین به بعد سفرها رو باهم برین تا دیگه تنها نباشی و اینجوری دلمونو کباب نکنی


سلام...ممنون ار لطفت عزیزم
مامان یاشار
25 دی 91 22:05
خوب به سلامتی ایشالا همسرت برگشته و دلتنگی ها هم تموم شدن. ایشالا همیشه شاد کنار هم زندگی کنین.جیگر قیافه ی پسر خوشگلت رو


قربونت برم..ممنون
مامان کوثری
26 دی 91 14:44
سلام گلم نه عزیزم اینا فقط مدل ها هستن که منم از سایت های دیگه گرفتم خودم هم خیلی دوستشون دارم


سلام..ممنون خانومی
مامان علی اصغر
26 دی 91 15:51
سلام خاله جون زیارت بابایی قبول باشه



سلام خاله جون...ممنون از لطفت
مامان رهام
27 دی 91 11:54
سلام نبض زندگی...........بابایی اومد دل تنگید دراومد


سلام خاله جون...بله شکر خدا
جودی
3 بهمن 91 20:34
وای مرسی



خواهش