آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آراد نبض زندگی

روزمرگی..

1391/10/19 0:48
نویسنده : مامان آراد
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پر پروازم...

الهی مامانی قربونت اون قد و بالات بره که روز به روز بزرگتر و آقاتر میشی...چند وقتی میشد که نبودیم و چیزه خاصی ننوشتیم واسه همین اومدم کمی بحرفیم...کارای خاصی بعد از شب یلدا تا امروز انجام ندادیم...فقط روز اربعین نذری دندونی پختیم...یه چند بار هم بیرون رفتیم و بقیه روزا هم خونه بودیم و خوردیم و خوابیدیم...

قراره فردا شب بابایی برای 3 روز بره مشهد...خوشا به حالش ...من که دارم از حسودی میترکم...ولی از بابتی هم خیلی خوشحالم آخه خیلی وقتی میشه که بابایی نرفته مشهد...با دوستاش تصمیم گرفتن برای 28 ماه صفر اونجا باشن...انش الله که به سلامتی برن و برگردن...

بعدش اینکه بالاخره این مامان تنبلت موفق شد و رفت از خودش عکس 3/4 گرفت و بالاخرههههههههههه آموزشگاه رانندگی ثبت نام کرد...از اونجایی که اصلا به رانندگی علاقه ندارم تا حالا اقدام  به گرفتن گواهی نامه نشده بودم ولی با اصرارای فراوانی که بهم شد تصمیم گرفتم برم و این گواهی نامه بد بختو اخذ کنم...چه راننده ای هم میشم من...گفتم برم گواهی ناممو بگیرم تا دست از این سر کچل بنده بردارن و کم بگن که شعور گرفتن یه گواهی نامرو نداری...مامنت باعث افتخاره عزیزم...حالا کجاشو دیدی...

راستی رفتم برات بازم کلی خرید کردم...2 شلوار تو خونه خیلی قشنگ گرفتم با 3 تا جوراب شلواری و 2 جفت جوراب ناز و یه دونه هم بلوز ...واسه خودمم یه ست کیف و کفش گرفتم...اگه نمی دونی بدون مامانت عشق کفش خریدن داره...این ست رو هم  وقتی دیدم فکم کج شد ...بابایی هم برای اینکه سکته ناقصو نکنم برام گرفتتشون...خیلی خوشم اومده...دست بابایی گلت درد نکنه...عاشقشمممممممممم...بوسسس

همین دیگه.....دوست دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الی مامان آراد
19 دی 91 3:00
عاشق همه اون فرشته کوچولو ها هستم که اسمشون آراده
چه پسملی نازی دارین اسم آرادی رو به دوستهای آرادکم اضافه میکنم که با هم دوست بشن تقریبا هم سن هم هستند خوشحال میشیم به ما سر بزنین


ممنون عزیزم...چشم حتما
الی مامان آراد
20 دی 91 0:55
ای جان همه آرادها واقعا فرشته اند چه نی نی نازی دارین
خوشحال میشم به ما هم سر بزنین


یله همین طوره..
مریم (مامان روشا)
20 دی 91 16:11
سلام گلم رفتم به آراد رای دادم به تلافی بد قولی اون سری
ایشالا برنده بشه


سلام عزیزم..ممنون
مامان یاشار
21 دی 91 16:11
چه عکس قشنگی. چه مامانی فعالی آفرین جای بابایی خالی نباشه. وسایل جدیدت هم مبارک خانومی


ممنون عزیزم..
بابای دوقلوها
21 دی 91 16:51
سلام به آراد گلی و مامانش
شرمنده که نمیتونم رای بدم
آخه قبلا به یکی رای دادم
انشالله دفعه بعد


سلام
خواهش میکنم
انش الله
مامان علی اصغر
21 دی 91 17:47
سلام خاله جون عکسات خیلی ناز شدن ایشالا برنده بشی


سلام عزیزم..ممنون
مامان ابوالفضل
23 دی 91 13:36
سلام عزیزم
قربون چشمهای خوشملت بشم من


سلام خاله جون...خدا نکنه
مامان درسا
24 دی 91 0:25
سلام عزیزم چه عکسات خوشگل شده.


سلام خاله جون..ممنون عزیزم
نوشين مامان آريا
24 دی 91 10:41
آراد نمكي چطوري مباركت باشه دست ماماني درد نكنه . مامان جون ست كيف و كفش شما هم مبارك باشه به شادي و خوشي استفاده بكنيد جاي همسر گرام هم خالي نباشه


ممنون عزیزم...سلامت باشی
مامان ایمان
11 اسفند 91 1:45
سلام مامانی ماشالله چه گل پسری داری خدا خفظش کنه نازیییییییییییییییییییییییییییییی@
یه عالمه بوس به آراد جون


سلام..ممنون عزیزم
سلامت باشین