آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

آراد نبض زندگی

نفسمییییییییی....

1391/8/24 13:59
نویسنده : مامان آراد
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل سر سبدم...جونم برات بگه که چقدر دوست دارم...با تمام شیطنتا و شلوغیات عاشقتم...یعنی همین شلوغیاته که منو شیفته ترت میکنه...از اینکه با منی احساس غرور میکنم...از اینکه پیشمونی لذت میبرم...زندگیرو برامون شیرینتر کردی...کوچولوی ملوسم دوست دارم بیشتر از هر کس و هر چیزی که فکرشو بکنی...

امروز میخوام برات چند تا عکس جدید بزارم از 15 ماهگیت که تازه توش پا گذاشتی...بفرما پایین تماشا کن که چطور دلمونو شیدات کردی...

اینجا ماشالله هزار ماشالله در اوج شلوغیات بودی که سوار دوش عمو رحیم تو بالا بالاها سیر میکنی...

لواشک خوردی و همه جای صورتتو لواشکی کردی...آخه من نمیدونم ی با صورت کثیف عکس میگیره که شما گرفتی خودشم با اون قیافه حق به جانب؟نیشخند

حالا وقت کردی یه کم موقع عکس گرفتن ادا بده...افسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مونا مامان امیرسام
25 آبان 91 0:37
15ماهگیت مبارک اراد کوچولو.
میدونستی خیلی خوش تیپی .بوووووووس


ممنون خاله جون شما لطف دارین
خاله زهرا
25 آبان 91 9:12
وای پسمل من چه خوردنی شده هزار ماشالاه خاطره جون اسپند براش دود کن قربونت برم جیگرمی


ممنون عزیزم..شما لطف دارین...حتما
kimiya
25 آبان 91 10:47
سلام خاله من کیمیام اراد خیلی خیلی خوشگلو بامزست از طرف من بهش بگو لطفا


سلام خاله جون..مرسی عزیزم...حتما
علامه کوچولو
27 آبان 91 14:31
سلام عزیزم از آشناییتون خیلی خرسندم
بااجازه لینکتون کردم


ممنون عزیزم...
نوشي
28 آبان 91 9:15
عزيزم چه ناز شدي


ممنون خاله جونییییییی
مامان آریام
28 آبان 91 15:00
15 ماهگیت مبارک باشه عزیزم خیلی نفسی با اون اداهای قشنگت


ممنون خاله جوننیییییی....
مامان رهام
2 آذر 91 10:15
15ماهگیت مبارک عسیسم


مرسی خاله جون..