آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

آراد نبض زندگی

دلم برای از تو نوشتن تنگ شده بود...

1391/8/5 17:08
نویسنده : مامان آراد
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی مامان...

بالاخره بعد از کلی تاخیر اومدیم..آخه دکل های ایرانسل منطقمون دچار اختلال شده بود و نمیتونستیم وصل بشیم...امروز هم اتفاقی وصل شد...خدا آخر و عاقبتشو به خیر کنه...خلاصه..

دلم برای وبلاگ و دوستات کلی تنگیده بود..بد جوری عادت کرده بودم که هر روز سری به وبلاگت بزنم ولی این چند وقت پاک کلافه شده بودم...انش الله که مشکلمون هر چه زودتر برطرف بشه...

جونم برات بگه که ماشالا چقدر بزرگ و آقا شدی و صد البته شلوغتر...هزار ماشالا از دیوار راست بالا میری...هنوز اون طور که باید و شاید بتونی حرف بزنی نمیتونی...ولی خیلی چیزا یاد گرفتی..مثلا اسم عروسکاتو که میگم فوری میری و میارینشون...

اعضاب بدنتو خیلی خوب بلدی...وقتی شعر لی لی حوضک رو میخونم با دست و انگشتات نشونم میدی...غذا خوردنتم یه مقدار بهتر شده البته اگه سر ما خوردگیا بزارن...هر چیز خطر ناک باشه مثل کارد و گنگال و پیچ گوشتی و غیره بهشون علاقع نشون میدی و مگه من میتونم از دستت بگیرم همچین جیغ میکشی و گریه میکنی که یکی م ندونه فکر میکنه من باهات چیکار کردم...

خلاصه عزیز دل مامان تمام وقتمو پر از شور و لذت کردی...

تو این چند وقت کلی ازت عکس گرفتم که پایین فقط چند تا از اون باحالاشو میزارم که انواع و اقسام قیافهارو به خودت گرفتی...

مامانی....خیلی دوست دارم....بیشتر از هر چیز و هر کسی که فکرشو بکنی...

واما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمیه
6 آبان 91 8:09
سلام.گفتیم چی شده که آراد نمیاد نت.ببوسش


سلام...دکلهای ایرانسله منطقه ما دچار اختلال شده واسه همین آنتن نمیده..
مامان رهام
6 آبان 91 11:40
خاطره جون ان شاله هر چه زودتر مشکل نت تون برطرف شه.............آراد جونم فدای داری با این ژستا و فیگورای خوشگلت


انش اله عزیزم..
نوشين مامان آريا
7 آبان 91 9:11
ايشاله گل پسرتون هميشه سلامت باشه و لبش خندان. پسر منم يكسال و 4 ماه و نيمشه با اجازه لينكتون مي كنم


ممنون عزیزم...لطف کردین
نیر
7 آبان 91 20:50
قربون این مدل خوابیدنت ارینم اینجوری میخوابه
عزیزم خدا حفظت کنه ماشالله خیلی دوست داشتنی هستی


خدا نکنه عزیزم...ممنون از لطفتون
مامان مهبد كوچولو
10 آبان 91 9:04
سلام عزيز دلم . خوبي بالاخره اومديد !! دلمون واستون تنگ ميشه اينقدر دير دير نيايد . آفرين به پسر خوشگل و بلا كه مثل مهبد شيطونه و از ديوار راست بالا ميره .


سلام عزیزم..ممنونم که به یادمون موندین..متاسفانه هنوز ابنترنتمون مشکل داره..دلم براتون تنگ شده بود..مهبد جونمو بوسسسسسسسس
الهه مامان یسنا
10 آبان 91 16:51
سلام ما هم دلمون واستون تنگ شده بود خاله جون
آرادم خوبه؟ چی میخوره تو این عکسش؟ کیکه؟ چه بامزه میخوره قربونش برم


سلام...ممنون از محبتتون..بله خاله جون داره کیک میخوره..
مامان آبتین
12 آبان 91 2:27
سلام عزیزم عیدت مبارک


سلام..هید شما هم مبارک
مریم(مامان روشا)
13 آبان 91 15:16
سلام مامانی ..خداروشکر خانوم نگرانت شده بودم
قربون آرادی بشم من با اون عکسای نارش...شیطونم که شدی خاله جون..اشکالی نداره خاله ما هم واسه همین شیطنتای شما وروجکا مامان شدیم


سلام ..ممنون عزیزم..
سپیده
13 آبان 91 19:56
با سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 5 را شروع کرد. در صورت تمایل شرکت کنید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


حتما عزیزم..با کمال میل
مامان یاشار
14 آبان 91 21:33
چه خوب کردی اومدی خاطره جون. دلمون واسه گل پسری تنگ شده بود. چه عکسای بامزه ای. عاشق اون اولیه شدم که خوابیده به یه مدل خیلی خاص جیگرشو ببوسش یه عالمه


ممنون عزیزم..ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
مامان ال آی
14 دی 91 21:25
عزیزم چه عکس های قشنگی از آراد جون گرفتی.


فدات شم ..ممنون