آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

آراد نبض زندگی

اینم ار نی نیه خاله مینا...

1391/4/8 17:18
نویسنده : مامان آراد
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسم...

بالاخره امروز نی نیه خاله مینا هم بدنیا اومد...ایشالا که قدمش مبارک باشه...

این نی نیه ناناز دخمله...ولی ما هنوز ندیدیمش...آخه من نتونستم برم بیمارستان ...چون هم کلی کار داشتم و هم اینکه کسی نبود تا ازت مراقبت کنه...واسه همین نتونستم برم...ولی خیلی دلم میخواد ببینمش...

سر فرصت میبرمت خونشونو باهم نی نیرو میبینیم و کلی هم ازش عکس میگیریم و میزاریمش توی وبمون...

  

امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشین...

دوستتون دارم هواررررررر تا....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رها
8 تیر 91 23:00
عزیزم قدم نی نی خالتون مبارک باشه


ممنون عزیزم...
سمیرا
10 تیر 91 17:04
قدم نو رسده مبارک باشه خاله مهربون
راستی بدو عکس از پسملمون بزار دلم براش یه ذره شده


فدات...
مامان رهام(✿◠‿◠)
11 تیر 91 12:37
سلام.قدم نو رسيده مبارك


ممنون...
نگین مامان رادین
11 تیر 91 13:53
قدم نو رسیده مبارک ،به خاله از طرف ما تبریک بگید،از روی اراد خوشگل خان هم ببوسید که خیلی دوست داشتنیه خدا براتون حفظش کنه.
با اجازه لینکتون کردم و ما هم خوشحال میشیم که دوستهای خوبی مث شما داشته باشیم


ممنون...شما هم لینک شدین...
نسترن(یک عاشقانه آرام)
11 تیر 91 15:40
قدم نینیشون سبک باشه ایشالا...
با افتخار لینک شدین


فدات...
نسترن(یک عاشقانه آرام)
11 تیر 91 15:43
خصوصی...


ok
عروسک خانوم
11 تیر 91 21:52
قدم نی نی خاله هم مبارک
خوب شد اراد سریع هم بازی پیدا کرد


مرسی...بله همین طوره...ممنون که پیشمون اومدین