آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

آراد نبض زندگی

عاشقانه...

1391/4/5 0:41
نویسنده : مامان آراد
858 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من...

توی این پست اومدیم ابراز علاقه کنیم..اومدم بگم که چقدر عاشقتم و روز به روز هم عاشقتر میشم...قربونت برم من که چقدر روز به روز بزرگتر و نمک تر میشی...

یه نمونه بارزش همین عکس پایینی...

یا این...

گاهی وقتها اونقدر خوشمزه و نمک میشی که من درسته میخوام قورتت بدم...آخ نمیدونی که چه کارایی میکنی...مثلا یه موردش اینه که وقتی میخوای خودتو لوس کنی لباتو میاری میچسبونی به صورتم ..یعنی داری بوسم میکنی...همه جای صورتم خیس میشه...

.

آخ مامانی به فدات...

عزیزم....عمرم....نفسم...

عاشقانه میپرستمت...به قدری عاشقتم که حد و مرز نمیتونم براش قایل بشم...

نفسم به نفست بنده...هر روز از خدای بزرگ میخوام که همیشه و در تمام مراحل زندگیت سر بلندت کنه...همیشه گل خنده روی لبات شکفته باشه....

اندازه کل هستی دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

آریا و آنیتا
5 تیر 91 2:13
سلام آراد خوشگل.مرسی دوست ما شدی.دوستت داریم


ممنون...شما هم دوست ما شدین..
مریم مامان نخودچی
5 تیر 91 6:40
عزیزم سلام.....
اگر میخوای سیسمونی پسر گلی تو گالری سیسمونی باشه...
به صورت یه پست بذار تو وبلاگت بعد به من خبر بده من از وبلاگ خودت برمیدارم...
ممنون...


ممنون ...حتما...به زودی زود میزارمشون.
مامان دانیال
5 تیر 91 8:45
سلام. مرسی از ابراز لطفی که به ما کردید. لینکتون کردم. هزار ماشااله آراد عزیز خیلی نازنین و زیباست.


ممنون از لطفتون...شما هم لینک شدین
مامان آرتين
5 تیر 91 8:48
الهي چه پسري خدابراتون نگهش داره انگار آراد پسر از آرتين 1ماه كوچولوتره پس دوستاي خوبي ميتونن براي هم باشن


ممنون...ایشالا
الهه مامان یسنا
5 تیر 91 10:07



فدات
مامان رهام
5 تیر 91 11:07
سلام خدا حفظش كنه........پسر نازي داريد........وبتونم قشنگه .......ممنون به ما سر زديد.........لينك شديد


ممنون...وب شما هم خیلی قشنگه...مرسی از محبتتون...شما هم لینک شدین
مامان بهار
5 تیر 91 12:22
عزیزم مرسی که بهمون سر زدی
مامانی راست میگه روز به روز ناناز تر میشی وروجک


ممنون عزیزم
سمیرا
5 تیر 91 15:30
وایییییییییییی عزیزه دلم چقدر خواستنی این آراد ما . راستی مامانی الان دیگه راحت تر شده بچه داری؟
آنیسا خیلی گریه میکنه آراد ما الان دیگه گریه نمیکنه ؟


فدای عزیزم...وای سمیرا جون بچه هر چه قدر بزرگتر میشه درد سرشم بیشتر میشه...پدرمو در اورده...مگه یه جا بند میشه
مامان کیان و کارین
5 تیر 91 18:15
سلام آراد خان
وبلاگ قشنگی داری ..
مرسی که ما رو لینک کردی ..
ما هم خوشحال می شیم که دوستی به شیرینی شما داشته باشیم ، عسل خان



[hr

ممنون از لطفتون...ما هم خوشحال میشیم دوستانی مثل شما داشته باشیم
مامان پرهام
5 تیر 91 19:44
عزیزم! چه پسر خوشگلی
سمانه(مامان محمدرهام)
6 تیر 91 0:24
ممنون که به ما سرزدید هم وب وهم پسرتونم خیلی خوشگل وماهن.خدا گلت رو همیشه سالم وتندرست نگه داره.ما هم از آشنایی با شما بسیار خوشحالیم .آراد جونو از طرف ما بماچونید


تشکر و هم چنین
یاسمن مامان رادین
6 تیر 91 10:14
واقعا توی عکس دومی که دیگه واقعا خوردنی هستی

الهی همیشه تنت سالم،لبت خندون و دلت شاد باشه عزیز خاله


ممنون عزیزم
زهرا
6 تیر 91 13:39
سلام اراد جون
فدای چشات و لبات گل پسر
خدا حفظش کنه
مرسی که سر زدین


خواهش میکنم عزیزم...پسر نانازمو عوض من ببوس..
آبتین گل پسر مامان
7 تیر 91 0:06
سلام

از دعوت به دوستیتون متشکرم

لینکتون کردم


ممنون عزیزم...شما هم لینک شدین.
مامان آریام
7 تیر 91 1:42
عاشقانه بگو دوستت دارم که شنیدن آن شیرین ترین جمله دنیاست وقتی تو گوینده آن باشی کودک دلبندم


دقیقا..
مطهره جون
7 تیر 91 2:55
قربون ابراز علاقت خوشگل پسرررررر
مطهره جون
7 تیر 91 2:56
ناز گله پسرت


فدات..
مامان ترانه
7 تیر 91 14:53
ای جونم چه لذتی داره ادم بچه اش بوسش کنه نازی

راستی مامان آراد جان اون روز شمار بالای وبلاگ آراد جونو چه جوی قرار دادید اگر زحمت نمیشی به منم یاد بدید
ممنون میشم


دقیقا...فکر کنم شمار افراد آنلاین میگین...نه؟
اگه برین روش کلیک کنین متوجه میشین...ولی اگه نتونستین بهم اطلاع بدین...حتما کمکتون میکنم
دایی بنی جون
7 تیر 91 18:44
سلام ممنونم از حضور گرم شما و امیدوارم همیشه عاشق و پر از دوست داشتن باشید
و این خاطرات حال در آینده دفتر بسیار زیبایی باشه.
اراد جان همیشه سلامت باشی


ممنون ار محبتتون