آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

آراد نبض زندگی

خاله سهیلا مهمون آراد...

1390/12/20 15:05
نویسنده : مامان آراد
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

این پست از طرف خاله سهیلاس.....

الان که دارم این پست و میذارم آروممممم رو پاهای مامانیت خوابیدیniniweblog.com

 

....البته ساعت 3 نیمه شب و تو تازه خوابت برده.......چشات نیمه بازن و یه لبخند خوشگل رو لبت......

                                          نوشتم لبخند حساس شدی و اخم کردیniniweblog.com

داشتی شیر میخوردی انقدر عمیق نگاه میکردی به من و لبخند میزدی که دلم میخواست قورتت بدم.niniweblog.com............... 

                       ا ا ا  ا ا ا ا چرا سرو صدا میکنی خاله من که قورتت ندادمniniweblog.com..فقط هوس کردم.........

میدونی خاله فدات شه مامانی و باباییت خیلی دوست دارن و من هم.....(به هیشکی نگو میخوام به خاطرت برم تو فریزر .........این یعنی خیلی دوست دارمبوس بوسی خالهniniweblog.com.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

@!@
7 اسفند 90 13:20
هوای اینجا بدجور دو نفره است… ولی یک نفر جایش خالیست…