آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

آراد نبض زندگی

شب یلدا...

1390/10/1 19:27
نویسنده : مامان آراد
841 بازدید
اشتراک گذاری

یلداتون مبارک...

سلام عمر مامان..

دیشب اولین یلدایی بود که کنارمون بودی...شب خیلی قشنگی بود...رفته بودیم خونه آقاجون اینا...

آقاجون برای اولین شب یلدایی که کنارمون بودی برات یه بلوز قشنگ گرفته بود که چند تا عکس ازت گرفتم که پایین برات پست کردم..

آقا جون اینا چند تا مهمون دیگه هم داشتن که بین اونا من از یکیشون خیلی بدم میاد ولی خب مجبور بودم تحملش کنم...

اینم یه عکس از لیوزا و آرادی...

آقاجون و آرادم....

کیک شب یلدا...

مامان اندازه ستاره های آسمون دوست داره.....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یسنا
30 آذر 90 10:43
یلدا مبارک
مخلوط
1 دی 90 11:35
سلام خاله اولین یلدا توام مبارک لطف کن به وب منم سر بزن دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مریم(مامان روشا)
2 دی 90 17:10
به به چه شبی بوده خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامانی درسا
2 دی 90 18:51
ارادی خاله یلدا خوش گذشت . حسابی آتیش سوزوندی پسرم .
مامان ابوالفضل
3 دی 90 16:08
سلام آراد جونم و مامانی یلدا با تاخیر مبارک عزیزم تو و پسمل من هردوتون متولد مرداد 90 هستین
مامان ماني
4 دی 90 9:37
سلام مامان آراد جان....عزيزم پس چرا كد 11 رقمي كه گفتي رو ننوشتي؟؟؟يا هنوز اعلام نشده؟؟؟؟؟اگه اعلام شد فوري بهمون بگو....بوووووووووووووس
لیوزا و آنلی
13 بهمن 93 20:50
اراد جان همیشه موفق باشید. اراد خیلی شلوغ هستی .