آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

پسر نانازم سرما خورده...

1390/9/13 12:23
نویسنده : مامان آراد
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

هستی مامان...

دو سه روزی میشد که حال نداشتی و بیتابی میکردی ...دیشب بردیمت دکتر و بعد از معاینه آقای دکتر گفت که سرما خوردی و گلوت و سینه ت چرک کرده...تا دکتر اینو گفت یک لحظه احساس کردم که پاهام سست شدن...آخه پسر ملوس من مگه چقدر جون داره باید این جوری بشه...خلاصه بعد از این که بابایی داروهاتو گرفت برگشتیم خونه ...

                                                                                                                                       

عزیز چند بار زنگ زد و بد جوری نگرانت بود ...واسه همین هم بلند شدیم اومدیم خونه آقاجون اینا..تا صبح هم با عزیز پرستاریتو کردیم...شبو یه مقدار بیتابی کردی ولی چون برات استامینفون داده بودم کمی خوابیدی ولی من تا صبح بالای سرت نگران بیدار بودم...

                                            

صبح هم خاله شهره با مامان برای فردا شعله زرد درست کردن...خاله شهره هر سال روزای تاسوعا شعله زرد درست میکنه...

                                               

آقاجوت اینا هم برای فردا نذر آبگوشت دارن واسه اون امروز گوسفند گرفتن تا قربونی کنن ...

                                            

الان هم که دارم این مطالبو مینویسم شما روی پاهام خوابیدی و بقیه هم دارن کارای مربوط شده برای فردارو انجام میدن...

                                      

مامانی اندازه تموم دنیا دوست داره و هر چه زودتر از خدا میخواد که خوب بشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته ها
13 آذر 90 13:02
انشاالله هر چه زودتر خوب میشی،گل پسر
مریم(مامان روشا)
13 آذر 90 15:23
عزیزم ایشالا زودِ زود خوب بشی و مامان رو از نگرانی در بیاری
یه عدد مامانی و یه عالمه تو
15 آذر 90 20:10
عزیزم, انشالله به حق همین شبای عزیز هرچه زودتر خوب بشی
مامانی درسا
18 آذر 90 3:23
وای این سرما خوردگی از کجا پیداش شد . مامانی امیدوارم آراد گلی خوب خوب شده باشه .
مامان یسنا
20 آذر 90 1:18
پسرمون قویه دیگه واسه خودش مرد شده، نگرانش نباش مامانی
مریم(مامان روشا)
21 آذر 90 16:11
مامانی کجایییییییییییییییییییییییی
مامانی درسا
22 آذر 90 7:51
سلام . آرادی خوبی ؟ مامانی چند روزیه پست جدید نذاشتی . همه خوبین . امیدوارم خوش و سلامت باشین .
مامان طاها
27 آذر 90 14:19
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.