آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

دیدار وبلاگی...

1392/2/4 17:22
نویسنده : مامان آراد
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلمون....امیدوارم که حالتون خوب باشه...

این یه پست ویژه هستش برای دعوت به یک ملاقات وبلاگی....میخواستم به دوستایی که تبریز زندگی میکنن پیشنهاد بدم تا با هم یه دیداری داشته باشیم...هم بیشتر با هم آشنا بشیم و هم اینکه نی نی هامون با همدیگه از نزدیک آشنا بشن....

نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظراتتون برام بگین تا یه جاییرو به اتفاق انتخاب کنیم و با هم دیدار داشته باشیم....

البته من یه جایی رو مدٌٍ نظرم هست....ولی دوست دارم با هم مشورنت کنیم....جای پیشنهادی من شهر بازی لاله پارک....نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارین با هم ملاقات داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟

در ضمن اگه دوست داشتین میتونین به دوستای خودتون که ما نمیشناسیم هم این پیشنهادو بدین...

 

پیشنهادات دوستان......

پیشتهاد من:شهر بازی هتل لاله.

پیشنهاد عاطفه جون(مامان الای):پارک منظریه.

پیشنهاد رقیه جون(مامان ال آی):پارک سر پوشیده میر داماد.

پیشنهاد شهرزاد جون(مامان آراد):براش فرقی نداره.

پیشنهاد شهره جون(مامان سویل و آراز):براش فرقی نداره.

پیشنهاد خاطره جون(مامان آیدا):چون تبریز زندگی نمیکنن هر جارو ما بگیم.

ادامه خواهد داشت.....

قرارمون جمعه6 اردیبهشت ساعت 5 شهربازی هتل لاله..........

آدرس شهربازی:میدان شهید فهمیده به طرف اتوبان...پشت پارک قارتال....طبقه آخر هتل لاله...داخل مجتمع تجاری هتل لاله که بشین با پله برقی بیاین طبقه بالا....از هر کی بپرسین نشون میدن...

راستی خانومایی که زودتر تشریف میارن...داخل شهربازی صندلی و میزهایی به شکل قارچ هستن که اونجا میتونن منتطر بمونن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان سويل و اراز
3 اردیبهشت 92 1:41
سلام پيشنهاد خوبيه عزيزم بذار با همسري صحبت كنم چشم منم مشاق ديدارتونم جا هم واسم فرقي نميكنه راستي شما باغميشه هستين؟


سلام خانومی...منتظر جوابم...
مامان آرال
3 اردیبهشت 92 1:45
سلام دوست عزیزم چه کار خوبی.خیلی عالیه .لاله پارکم به نظرم یه جای خوبه. کاش منم تبریز بودم میتونستم بیام با شماها آشنا بشم تازه آرل هم با بچه ها بازی میکرد آخه پسر من تهران خیلی تنها مونده. بازم تبریک میگم به این ایده خوبتون
دوستتون : مریم


سلام..ممنون عزیزم...من فکر میکردم شما هم تبریز هستین...با این حال خوشحال شدم از آشناییتون
شهرزاد
3 اردیبهشت 92 3:01
چه فکر خوبی منم موافقم فقط کاش فقط خانومها نباشن با آقاهامون بیایم جاش برای من فرقی نمی کنه


اتفاقا فکر کنم با شوهر هامون بیایم بهتر باشه...خبرت میکنم
خاطره مامان آیدا
3 اردیبهشت 92 8:07
سلام خاطره جون من خود تبریز نیستم از مرند هستم شما قرار بذارین اگه شد و کار نداشتم به شوشو میگم بیاره


سلام خانومی...باشه عزیزم
مامان ال آی
3 اردیبهشت 92 13:46
عزیزم به نظر من پارک سر
پوشده میر داماد.



نظرتون محترمه...بعد از تصمیم گیری بهت خبر میدم
دختر عمه آراد و آیسا
3 اردیبهشت 92 14:02
سلام عزیزم پیشنهاد خوبیه ولی ما قزوین زندگی میکنیم


سلام...من فکر میکردم تبریز هستین..مرسی که جواب دادین..
شهرزاد
3 اردیبهشت 92 14:50
آخ جووون خیلی خوبه با شوهر هامون بیایم راستش من یکم خجالتی تشریف دارم کلی خوشحال شدم قراره با شوهر هامون بیایم من و همسری هستیم لاله پارک خوبه جمعه هم باشه که خیلی عالیه فقط ساعتشم بگی که خیلی خوب می شه


میام میگم
مامان علی
3 اردیبهشت 92 22:22
سلام منم حتما میام فقط زمان و مکان می خوام


سلام..میام وبلاگت میگم
عاطفه مامان الای
4 اردیبهشت 92 0:03
جمعه شوهر من اینجا نیست واسه یه کار میره شهرستان ولی اگه یه وقت دیگه باشه احتمال داره بیام .حالا تو دقیقا تو وبلاگت کامل اعلام کن شاید قسمت شد اومدم تو وبلاگت مثل همین پست بزرگ بنویس کی وکجا وچه ساعتی میام تند تند سرمیزنم


باشه عزیزم
مامان سويل و اراز
4 اردیبهشت 92 1:51
سلام عزيزم ببخش كه دير جواب ميدم اراز نميذاشت جمعه اين هفته شايد بريم جلفا ولي اگه نرفتيم با خواهرم حتما ميايم البته بدون شوهرم چون چند وقتيه سرش شلوغه فكر نكنم بتونه بياد تو بيزحمت ادرس رو واسم بنويس ساعتشم البته تو وبلاگت بنويس همه بدونن مرسي


سلام خانومی...بیای خوشحال میشیم ...چشم آدرسو هم مینویسم
مامان سويل و اراز
4 اردیبهشت 92 1:52
ااااااااااااااا ببخشيد ساعت نوشتي 5 عصر ساعت 5 يكم دير نيست؟


مامان آروین (مریم)
4 اردیبهشت 92 8:12
کاش ما هم تبریز زندگی میکردیم و باهاتون بودیم .......... منتظر عکسای دسته جمعی با دوستانم


آره عزیزم...خوشحال میشدم از نزدیک میدیدمت...چشم حتما اگه همه موافقت کردن عکس هم میزارم
شهرزاد
4 اردیبهشت 92 15:42
باشه خاطره جوون ما ساعت 5 اونجاییم


به امید دیدار
ارغوان
5 اردیبهشت 92 12:11
خوش بگذره



ممنون
هلسا
5 اردیبهشت 92 16:32
سلام خاطره ی عزیزم
خوش به حالتون منم میخوام بیام جای من هم خوش بگذرونید
امیدوارم همیشه جشن و شادی بشاه مخصوصا روز تولد که یکی از زیباترین جشن هاست من عاشقجشن تولد هستم
عزیزم چه پاپیونش بامزست و کلاهش

خاطره جونم آراد خیلی بامزست



سلام هلسای عزیزم
وایییییییییی کاش شما هم بودی.....خیلی خوش میگذشت
منم عاشق جشن تولدم.
ایشالا تولد شما.
مرسی عزیزممممممممممممممم
مرمر(مامی کسرا)
5 اردیبهشت 92 18:42
سلام خاطره جون ...امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره....مخصوصا به اراد خاله....


سلام خانومی...ممنون از طلفت
عاطفه مامان الای
6 اردیبهشت 92 17:06
سلام خاطره جون برگشتی برامون بنویس کیا بودن ؟چی کار کردین؟دفعه بعد تو منظریه قرارمیزازیم منم میام ایندفعه من تعیین میکنم کی وچه ساعتی بیاین اینجا هم شهر بازی داره حتما اومدی دیگه پارک منظریه؟وقتی خواستم قرارمیزارم من چایی براتون میارم تو فلاکس به امید دیداردر روزهای آینده..الان ساعت 5 هست خوش به حالتون


سلام عاطفه جون.....مرسی عزیزم.چشم ...این دفعه انش الله شما تعیین میکنی کجا بیایم....
جات خالی بود...خیلی خوش گذشت...
بی صبرانه منتظر چایی هم هستم..
مامان درسا
7 اردیبهشت 92 1:04
سلام عزیزم امیدوارم خوش گذشته باشه.منتظر عکسای قشنگتون هستیم.
چه ایده خوبی


سلام ...ممنون عزیزم...چشم حتما...
الهام
7 اردیبهشت 92 12:57
کاش منم بودم!!عاشق این جور جمع هام







آره عزیزم..کاش شما هم بودین..جاتونو خالی کردیم
مامان یاشار
7 اردیبهشت 92 16:45
وای خوش به حالتون. ایشالا اگه قسمت شد بیایم تبریز منم خیلی دوست دارم آراد جونم رو ببینم اگه شما هم تهران اومدنی شدین خبرمون کن در خدمتتون باشیم خانوم گل


قربونت برم عزیزم...عر وقت اومدین تبریز در خدمتیم...ایشالا اگه قسمت شد اومدیم چشم..خیلی هم خوشحال میشیم ببینیمتون
هدا مامان رها
18 اردیبهشت 92 9:05
چه فکر جالبی؟؟
کاش منم تبریز بودم.
امیدوارم دوستیتون پایدار بمونه


ممنون...بله کاش شما هم اینجا بودین..ممنون