آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

دوست دارم...

1391/12/16 15:59
نویسنده : مامان آراد
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس ماماننننننننننننننننننننننننن....قربون شکل ماهت برم عزیز دلمممممممممم...

دیگه چیزی به اومدن بهار نمونده....من که عاشق فصل بهارممممممممممممم...از الان دارم بوی خوششو احساس میکنم...درسته هنوز هوا سرده و جانانه هم برف باریده ولی بازم هوا هوای بهارو نوید میده...تقریبا تمام کارامو انجام دادم ..فقط مونده دوباره یه دستی به سر و روی خونه بکشم ....با وجود وروجکی مثل شما خونمون که تمیز نمیمونه...

قربونت برم که کلی برات خرید کردم و البته بازم تصمیم دارم که یکی دو قلم لباس هم خریداری کنم برات نمک زندگیم...

بالاخره وقت آتلیه هم گرفتیم...واسه 25 اسفند...قراره هم تکی از شما عکس بگیرن و هم من و بابایی از خودمون ....راستی برات یه تنگ گرفتم با 3 تا ماهی خوشگل...وقتی به حرکت ماهی ها نگاه میکنی هر چی عقل و هوش داری میرن هوا...اونقدر ذوق میکنی که اون موقع میخوام درسته قورتت برم..

مامان فدای ذوق کردنات....همیشه شاد باش و بخند عزیز دلم...

اینم تنگ و ماهی هایی که برات گرفتم..

الان یه چند روزی هم میشه که کلمه عزیز رو خیلی قشنگ تلفظ میکنی...عزیز با شنیدنش اونقدر قربون صدقت میره که تمومی نداره...خلاصه اینکه عزیز دل مامان هزار ماشالا هر روز بیشتر از روز قبل تو دل بروتر میشی و مامان رو عاشقتر میکنی....

به قدری برام عزیزی قلبو دوست دارم که حد و مرز نداره...دلم میخواد تا میتونم برات خرید کنم و خوشی های دنیارو بریزم جلوی پاهات...بابایی هم مثل خودم عاشق اینه که بریم و برات خرید کنیم...ذوق میکنه وقتی از دستت میگیره و با هم میریم بیرون...

مامان و بابا تموم دنیا دوست دارن ..عزیزم اینو هیچ وقت فراموش نکن که تو تموم هستیه مامان و بابایی...و تا اونجا که میتونیم در خدمتتیم و برای خندیدن اون دل مهربون و لبای خوشگلت هر کاری که بتونیم میکنیم...

قربون خواب معصومتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان یسنا
16 اسفند 91 16:04
ای جانم مبارک باشه امسال بر شما پیش پیش . خریدهاتم مبارکت باشه عسلم. ماهم خیلی دوستت داریم


مرسی عزیز دلم..سلامت باشین
بهاره مامان ونداد
16 اسفند 91 17:25
بهاران سبز برای شما
چقدر هم معصوم خوابیدی جیگررررررررررررررر


مرسی عزیزم..
الی مامی آراد
17 اسفند 91 2:24
ای جونم مامانی از الان ماهی عیدش رو هم گرفته معلومه همه کاراشو کرده


پدرم در اومده از کار کردن...فقط ماهیمون کم بود که اونم خریدیم
مامان کوثری
17 اسفند 91 7:40
عزیزم هزینه رو واریز کن به کارتم شماره کارت تو وبم هست تو نوار سمت راست
ایمیلت روهم بده کا فایل ها رو برات بفرستم


چشم خانومی ..ممنون
جودی
17 اسفند 91 16:39
شرمنده وقتی آپلودشون کردم فهمیدم چَپکی شدن



خواهش...دیگه تکرار نشه
مامان آروین-مریم
17 اسفند 91 16:49
سلام دوست خوبم پیشاپیش بهار بر شما و خانواده محترمتان مبارک .......... همیشه سبز و پاینده باشین .............. آرادجون هم که ماشاالله خیلی بانمک شدن ........ الهی با ذوق کردنش ....... واقعا هم با یه معصومیت خاصی خوابیده...... ان شاالله خواب فرشته ها رو ببینی عزیزم .......


سلام..ممنون از لطفتون...بهار شما هم پیشاپیش مبارک
مامان آریام
18 اسفند 91 2:03
مبارکت باشه عزیز خاله....ایشاالله همه رو به شادی و سلامتی بپوشی چقدر هم ناز و معصوم خوابیدی


مرسی خاله جون
بهترین دختر
18 اسفند 91 9:17
سلام ارادجون
ممنونم که بهم سر زدی خانومی
ماشالا چه گل پسری داری.خدا حفظش کنه
عکساش که آماده شد حتما برای مام بذارید اگه ممکنه


سلام عزیزم..مرسی که پیشمون اومدین...
ممنون از این همه لطف..
چشم حتما...
شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 12:09
ای جونم مامانی مهربون


جودی
18 اسفند 91 15:53
دعا کن وقتی میسوزم منو نبینی



خدا نکنه بسوزی گلم
مسیحا
18 اسفند 91 21:56
پیشاپیش عیدتون مبارک


و همچنین عزیزم
مامان درسا
18 اسفند 91 22:12
اینا برای آراد جون.اینا هم برای مامان زرنگ.


مرسی عزیزم..اینا هم برای شما
نوشین مامان آریا
19 اسفند 91 1:48
بهار دیگری از زندگیت مبارک باشه آراد جون . عزیزم خواب های خوبی ببینی


مرسی خاله جون
مامان رويين
19 اسفند 91 10:10
ااااااااااي جونم ماماني مهربون با گل پسر قشنگش


fariba
20 اسفند 91 1:20
سلام.سلام.چه پست پر انرژی ای. ادم رو سر ذوق میاره تو خستگی این روزا.من ک بیصبرانه منتظرم عکسای قشنگتون رو ببینم.


سلام خانومی..مرسی از لطفت..چشم حتما
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 12:14
قربونت برم ماهم دوست داریمممممممممممممممممم
لباسای خوشگلت و تفنگتم مبارک عزیزممم
عکسارم زود بندازیم ما ببینیم
خیلی ناز خوابیدیییی
خاطره جون روتختیت مثل منه
خوش باشید عزیزممم
منم بهارو خیلی دوست دارم
بوس برای مامان خوشگلو پسر خوشگلش


خدا نکنه خاله جون..ایشالا که همیشه سلامت باشین
مرسی عزیزم
اینم برای شما
ازیتا ( ازی جون )
20 اسفند 91 14:54
دیگه مارو فراموش کردینا !


اختیار داری خانومی..فقط یه کم سرم شلوغه..وقت نمبکنم بیام سر بزنم..همین
مرمر(مامی کسرا)
20 اسفند 91 15:57
ای جانم چقدر ناناز خوابیدی گلم.....اوه چه مامی زرنگی داری ارادی..........من که هنوز هیچ کاری نکردم..


حالا خیلی مونده تا عید...انجامشون میدی
ازیتا ( ازی جون )
20 اسفند 91 18:44
سلام تو مسابقم شرکت کن


سلام..چشم
ازیتا ( ازی جون )
20 اسفند 91 18:53
جودی
20 اسفند 91 19:46
واقعا که
دوست منی یا امین؟
یعنی منو رد کنه بده به یکی دیگه


رد که نه ...نه اینکه نمکی ...میگم بری تو نمکدون متین تری
جودی
20 اسفند 91 20:37
وااااااای مرسی


خواهشششششششششششششش
ازیتا ( ازی جون )
21 اسفند 91 13:07
مسی تو مسابقم شرکت کردی
ازیتا ( ازی جون )
21 اسفند 91 13:37
سلام نفر دوم شدید و جایزتون 10 نظر در وبتونه خب تا الان با این نظر میشه 1 نظر 9 نظر دیگتونم الان میدم
هلسا
21 اسفند 91 15:35
سلام خاطره ی عزیزم
مبارک باشه خریداتون و نوبت آتلیه
امیدوارم سال خوب و زیبایی در پیش داشته باشید همراه با بهترینها خوب من
آراد قشنگم رو از طرف من یه عالمه ببوس
اگر یه روزی قصد سفر به اینور رو داشتید حتما قبلش بهم بگو،مهمان نوازیمون بد نیست


سلام هلسای عزیز
مرسی عزیزم...سلامت باشی
قربون مهربونیات برمممممممممممم
مامان رادین
21 اسفند 91 22:15
سلام عزیزم چقدر با احساس مینویسی. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.


سلام..مرسی عزیزم..نظر لطفته...سلامت باشین
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 2:14
واقعا با وجود این شیطون بلاها خونه های ما تمیزی برنمیداره.
زنده باشن انشاالله.
بوووس برای اراد کوچولو


دقیقا...ایشالا که همیشه سلامت باشن
مرسی خاله جون
بهاره مامان ونداد
22 اسفند 91 17:14
بدو بیا عکس اتلیه داریم


اومدممممممممممم
سحر مامان آراد
22 اسفند 91 19:10
خاطره جون سلام
آراد جیگولی چطوره ؟؟
ببوسش
چه ناز خوابیده



سلام خانومی
خوبیم مرسی
چشم حتما
فدات
خاطره مامان آیدا
23 اسفند 91 14:39
خریدات مبارکه عزیزم امیدوارم سال جدید سال خوبی براتون باشه


ممنون عزیزم..سلامت باشین