آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

انرژی مامان...

1391/12/9 20:31
نویسنده : مامان آراد
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردونه مامان.....

چند روز پیش خاله مینا قلب(دوست مامانی) با دخمل نازش قلباومده بود خونمون....اگه میدیدی چه بلاهایی سر آیتن جون آوردی.چشمک.من و خاله مینا غش کرده بودیم.زبان..از بس که شلوغی یه جا بند نمیشدی و سر و کول طفلک آیتن بالا میرفتیچشم..اونم هاج و واج تماشات میکردمتفکر...لابد تو دلش داشت میگفت پسر جون دست از سرم بر دار...نیشخند

قربون شیطنات برم من که کلی بهم انرژی مثبت میدیبغل...درسته بعضی وقتا به سیم آخر میزنم ولی با این حال بازم عاشقتمماچ...وقتی خوابی دلم برای شیطنتات تنگ میشه..چشمک.وقتی هم بیداری و داری آتیش میسوزونی دلم برای دست و پاهات میسوزه که این همه حرکتشون میدی.استرس..

عاشقتمممممممممممممم عسلکم....ماچ

گاهی وقتا کارایی میکنی که واقعا نگرانت میشم.استرس..مثلا یه نمونه اش این که به راحتی خونه عزیز اینا میری روی مبل و از اونجا هم تشریف میبری روی اپنتعجب ..همه اش نگرانم که خدایی نکرده از اونجا بیوفتی زمینآخ..ولی مگه میتونم از اونجا رفتن منصرفت کنم..متفکر.

یه کاری هم که یاد گرفتی موقع عصبانیت انجام میدیعصبانی اونم اینه که میری و از اون کسی که ناراحت یه نیشگون جانانه میگیری که آخ طرفو در میاریگریه...نکن مامانم ناراحت...عیبهنیشخند

خلاصه عزیز دل مامان تمام وقتم پر شده از آرادیییییییییییییییییییییی.بغل...مامانی قربون آرادش بره که تمام دنیاشهقلب...عزیز دل مامان تا میتونی بچگی کن و از دنیای بچگیت لذت ببر.ماچ..مامانی دربست در اختیارته تا فرامینتو اطاعت کنهماچ....دوست دارم اندازه تموم دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ابوالفضل
9 اسفند 91 21:38
سلام عزیزم چه وبلاگ توپی شده
قالبش عالیه
چطور درست کردین؟
اینم از تلفن صد آفرین

با این شماره تماس بگیری جواب میدن30002489
09128299198


سلام..مرسی عزیزم...
دادیم برامون طراحی کردن...خیلی از وبلاگا هستن که قالب طراحی میکنن.
لطف کردی ندا جون ..ممنون
نوشین مامان آریا
10 اسفند 91 0:36
پسر خوب ماشااله چه ناز شدی واقعا آدم باید همش دلش تو تب و تاب باشه که خدای نکرده بچه ها طوریشون نشه خدا مراقبشون باشه


مرسی عزیزم..بله کاملا درسته
تا خون به جگرمون نکنن آروم نمیگیرن
الی مامی آراد
10 اسفند 91 1:38
مامان جون آرادی یه دختر خوشگل دیده میخواد جا تو دلش باز کنه


دقیقا
شهرزاد
10 اسفند 91 2:12
وای چه دوست تپلی هم داره اینم برای خودش که انقدر شیطون و نمکه
خاطره جوون من متوجه پسورد نشدم فکر کنم بچه داری آیکیومو برده زیر صفر!


آره همین طوره ..خیلی نازه..
پسورد؟
مامان سویل واراز
10 اسفند 91 2:20
سلام ماشالله ارادجون مثل اراز ما چه خوب بلده مثل عکس اخری خودشو بزنه به اون راه بچه مردمو نیشگون میگیره بعد قیافه کی بود چی بود چیکار کرد میگیره ولی انصافا ایتن هم بچه نیشگون گرفتنیه خدا حفظش کنه اراد جونو


سلام عزیزم...بله دیگه خاله جونی کلی شیطون شده...
سلامت باشی
فریبا ما مان جوجه کوچولو
12 اسفند 91 11:54
ماشالا ب این وروجک .همه پسرا همینجور هستن عزیزم.شیطون و بلا


مرسی عزیزم..بله همین طوره
مامان کوثری
12 اسفند 91 22:28
تقویم 92 با طرح های متنوع و جذاب برای کودک دلبندتان کارت تبریک سال نو با عکس کودک عزیز تان و تم های مختلف جشن رو از ما بخواهید یه سر بزنید امیدوارم مورد پسندتون باشه http://temparti.blogfa.com/ چیزی به آخر سال نمونده عجله کن
نوشين مامان آريا
13 اسفند 91 9:31
ماماني اومدم سر زدم دوتا پست قبلي از
چشمم در رفته بود كه نوشتم آرادي رو ببوس


مرسی عزیزم
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 11:08
وای چه با حال...
تو عکس دو داره چه کار می کنی خاله؟
آفرین که از هر کی ناراحت میشی تو دلت نمی مونه


دارم حالشو جا میارم
مامان درسا
13 اسفند 91 12:16



مرجان مامان آران
13 اسفند 91 12:59
عیبی نداره دارن بازی میکنن حالشو میبرن
پسرام کلا شیطونن زیاد نگران نباش
البته هنوز اران به این سن نرسیده که منم ببینم چجوریه


شیطون هم چه عرض کنم...
ایشالا همه بچه ها همیشه سالم و شاد باشن
مامان کوثری
13 اسفند 91 14:29
سلام گلم قیمت طراحی تک برگی ها 2000 تومان هست و الان عکس هاتون رو بفرستین دو روزی طول میکشه چون این روزا سفارش زیاد دارم پس تا آماده بشه 2 روزی طول میکشه و بعد از اون به ایمیلتون میفرستم اگر خواستین سفارش میدین خودم چاپ میکنم اگر نه فایل چاپیش رو براتون میدم خودتون چاپ میکنم
مامان آریام
13 اسفند 91 23:48
الهی خاله فدای این پسر شیطون و مهربون بشه خاله جون مامان راست میگه...تا میتونی بچگی کن...مامان همیشه کنارت میمونه عکس اخر خیلی محشر شده....معصومیت تمام و کودکانه


خدا نکنه خاله جون...مرسی عزیزم
مامان نازی
14 اسفند 91 0:21
سلام عزیزم.خدا عروسک نازتو نگه داره.دست گلت درد نکنه با این هنرمندیه زیبات.به اسم خودت گذاشتم.دوست داشتی به وبلاگ دخترم هم سر بزن

http://kiana_ahmadieh.niniweblog.com/



سلام خانومی..مرسی عزیزم که قابل دونستسن..چشم حتما
منا مامان امیرسام
14 اسفند 91 1:56
ااااااااااای جان اول خوب نگاهش کرده بعد که دیده بهش توجه نمیکنه....
حق با پسرمونه


بله دیگه
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:19
عزیزم قیمت طراحی 2000 تومان هست قیمت چاپش بدون سلفون 1200 هست A4 اندازه اش قیمت چاپ با سلفون 1800 هست هر دونه کارت بستگی داره کدوم رو بخواید
بهاره مامان ونداد
14 اسفند 91 15:11
وای خیلی باحاله داره با خونسردی تمام نیشگون میگیره من مردم از بس خندیدم


از بس که شیطونه
جودی
14 اسفند 91 15:17
اره بابا فعلا یه6 .7سالی طول میکشه تا از جوجه به مرغ تبدیل شم

مرسی
ایشالله فردا عکساشو میذارم



انش الله
هلسا
14 اسفند 91 16:12
سلام خاطره ی عزیزم
وای چه پسر خوشگل خاله شیطون شده
چه دختر دوستت نفسه،وای لپاشو از طرف من هم آراد هم این نی نی رو ببوس
چه عشق عمیق و زیبایی هست عشق مادر به فرزند
خاطره جونم ممنونم که بی دعوت می یای و بی منت خیلی زیبا برام مینویسی
خیلی دوستت دارم،بهترین ها رو واسه ی فرشته ی مهربونی مثل تو و خانوادت آرزومندم عزیزم


فدای مهربونیات عزیز دلم
مامان علی اصغر
15 اسفند 91 23:05
سلام آ ادجونم یه خورده دیگه بزرگ میشدی خودم یادت میدادم از رودیوار بپری اون ور حیاط آخه مامانی نمیاره ببینیمت


بزار خاله جون یه کم بزرگ بشم خودم میپرم میام
جودی
16 اسفند 91 13:50
چرا معده درد؟


معده درد نه کلیه درد...واسه تنبلی کردن به خاطر دستشویی رفتن نمک خانوم
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 13:57
مامانی بیااااااا عکسامون رسید


اومدم عزیز دلممممممممم
مرمر(مامی کسرا)
20 اسفند 91 16:10
قربونه پسر شیظون........الهی ببین چجوری نیشگون میگیره......


خدا نکته عزیزم...از بس که شیطونه