آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آراد نبض زندگی

اولین برف و تولد ساغر...

1391/9/27 14:24
نویسنده : مامان آراد
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی مامان...

بالاخره امسال هم زمستون با اولین برفش سرماشو نشونمون داد...الان 2 روزه که مداوم داره برف میباره و هوا وحشتناک سرده و سوزناک...کمتر کسی از خونهاشون میان بیرون و ما هم جزئی از اونا هستیم...از اونجائیکه مامانی کمی سرمایی تشریف داره دوست داره بیشتر تو خونه باشه...زمستونای تبریز وحشتناکن..از آذر ماه برف شروع میشه و تا خود عید ادامه داره...

تو هوای برفی اصلا خوشم نمیاد که از خونه برم بیرون...واسه همین بیرون نمیریم...فقط خونه عزیز اینا که با ما فقط یه خونه فاصله دارن..همین چند قدمو هم اونقدر میپوشونمت که جیغت در میاد...چیکار کنم..حوصلشو ندارم که بازم مریض بشی...دفعه قبل که سرما خورده بودی کلی ضعیف شدی...چاره ای نیست باید تحمل کنی...

راستی هفته قبل تولد ساغر (دختر خالت)بود..یه تولد خیلی قشنگ...بهمون کلی خوش گذشت ...کلی هم نانای کردی ...طفلک ساغر سرما خورده بود و زیاد حال نداشت...با این حال تولد قشنگی بود...ایشالا تولد 120 سالگیش...دوباره همین جا تولدشو تبریک میگیم...ساغر جون برات آرزوی بهترینهارو داریم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علامه کوچولو
27 آذر 91 15:19
خوووووووووووووو یه کم هم بفرتین برای ما همش رو برداشتین بایدم سرد باشه
تولد مهسا خانومتونم مبارک


بله دیگههههههههههه...مهسا نه ساغر..ممنون عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 15:49
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام..چشم حتما
مامان آوينا
27 آذر 91 16:02
برف و بارون خيلي خوبن اما به خاطر اين كوچولوها منم دلم ميخواد هميشه آفتابي باشه بهمون سر بزنيد


بله کاملا درست میگین...حتما
مامان رادین
27 آذر 91 16:14
وای برف
خوش به حالتون



جدی نمیگی که؟
مامان مهبد كوچولو
29 آذر 91 12:10
سلام عزيزم . خوش به حالتون برف اوومده . ما دلمون گرفت بس كه سوز و سرماي اطراف اومد و از برف خبري نبود . تولد ساغر جونتون مبارك


سلام..والا برای ما هم بیشتر سوز و سرماس...
ممنون عزیزم
مامان آریام
29 آذر 91 21:08
مامانی چرا پیش ما نمیای
خوش به حالتون که برف دارین.....ما اینجا از برف محروم شدیم
تولد ساغر جون هم مبارک باشه اینقدر پسر ما رو نپوشون....کلافه میشه بچه....باز هم خوبه طفلکی هیچی نمیگه


چرا عزیزم..من همیشه بهتون سر میزنم
بیشتر از برف سوز و سرما داریم..
ممنون عزیزم.
والا چیکار کنم..میترسم سرما بخوره
سپیده
30 آذر 91 13:58
روي گل شما به سرخي انار
شب شما به شيريني هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندي يلدا
یلدا مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون سپیده جون..یلدای شما هم مبارک
مریم (مامان روشا)
30 آذر 91 14:39
نازی چه برف قشنگی ...منم برف رو دوست دارم تا اون موقعی که میاد ولی بعدش که همه جا یخ بندون میشه و سوز و سرما زیاد میشه دیگه دوست ندارم...تولد دختر خاله هم مبارک
شب یلدای خوبی داشته باشین


ممنون عزیزم..و همچنین[
نوشين مامان آريا
2 دی 91 11:07
خيلي خوبه كه برف مياد خيلي دوست دارم اينجا هم برفي مي اومد كه موندگار بود و به آريا نشون مي دادم . ايشااله آراد جون صدو بيست سال از اين برفا ببينه. كوچولوي نازنازي


انشالا که اونجا هم برف میاد...ممنون عزیزم..و همچنین