آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

آراد نبض زندگی

این روزهای آرادی...

1391/9/10 23:37
نویسنده : مامان آراد
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم...

الهی مامانی قربونت بره که الان دو روزه بد جوری سرما خوردی و اصلا حال نداری...دلم از دیدن حال زار و سرفه های خشکت ریش ریش میشه...

پری روز که از خواب بیدار شدی دیدم بد جوری تب داری و بی حالی...زودی زنگ زدم دکترت و واسه ساعت 11 برات وقت گرفتم...دکتر برات کلی دارو و آمپول داد...از دیدن آمپولا تمام غم دنیا اومد نشست توی دلم...کاش من جای تو مریض میشدم و مجبور نمیشدم ببرمت تا آمپول برات بزنن..اولین آمپولتو بردم کلینیک زدن و بقیشو خاله شهره اومد و زحمت کشید تو خونه واست تزریق کرد...

طفلکی خاله شهره دلش نمیومد بزنه ولی من مجبورش کردم آخه تو این سرما دلم نمیومد ببرمت بیرون...

الان دو روزه که حال و حوصله بازی کردن هم نداری...قربونت بره مامانی...پاشو عزیز دل مامان بازم خونرو بریز بهم...هر کاری دوست داری بکن فقط جان مامانت دیگه مریض نشو...

میل خوردن هیچ چیزو نداری...فقط می می میخوری...به خاطر دارو ها به زور هم که شده چند قاشق غذا میریزم تو دهنت...اونم با کلی جیغ و گریه...

وضع سینت بد جوری خرابه...سرفه هایی میکنی که دلم ضعف میره...دلم نمیاد از حال مریضت عکس بگیرم...واسه همین عکسایی که برات گذاشتم همشون مال قبل مریضیته..

انش الله که هر چه زودتر حالت خوب بشه و دل مامان و بابایی رو شاد کنی...دلم برای شلوغیات یه ذره شده...

مامانی از همه دنیا بیشتر دوست داره اینو هیچ وقت فراموش نکن...بوسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نوشين مامان آريا
11 آذر 91 10:27
عزيزم ايشااله زودتر خوب خوب بشي راست ميگيد وقتي بچه مريض ميشه و حال نداره خيلي بده. كوچولوي ناز مامان ازت مراقبت ميكنه و زود زود خوب ميشي


انش الله...
مامان رهام
11 آذر 91 10:27
سلام خاطره جونم واااااااای خدا جون آرادم سرما خورده من خیلی غصه میخورم بچه ها مریض میشن آبلیمو عسل بهش بده بخوره.آرزوی سلامتی می کنم برا آراد خوشگلم


سلام...فدات شم..حتما...ممنون عزیزم از محبتت
مریم مامان پندار
11 آذر 91 12:40
الهی قربونش برم مریض شده پسرم
پندار هم مریض شده خاله جون
الهی زود خوب بشی
عکسای قشنگی بودند ممنون خاطره جان از عکسهایی که میزاری و ما ذوق میکنیم برا آرادی


خدا نکنه عزیزم...
انش الله که هر چه زودتر خوب بشن...
خواهش میکنم عزیزم ..شما لطف دارین
الهه مامان یسنا
12 آذر 91 10:28
الهی زودی خوب بشی آراد عزیزم که مامان هم از این همه غصه راحت بشه. آراد جون رفتم بهت رأی دادم گلم


مرسی خاله جونییییییییییی
مرمر(مامی کسرا)
12 آذر 91 18:56
عزیزم الهی من قربونت برم.ایشالا هر چه سریعتر خوب شی خاله جون.من با اجازه لینکتون کردم. شما هم خواستید لینک کنید.(کسرا قندولک مامان)


خدا نکنه...ممنون...شما هم با افتخار لینک شدین
مامان اراد
20 آذر 91 4:55
انشاالله ک دیگه بدجور مریض نشی و تن سالم داشته باشی.اخه مامانا دلشون نمیاد که نینیشون مریض باشه و خونه تمیز یکم دادم باید بکشن دیگه مثل نکن دست نزن بشین و......
درد و بلای همه بچه ها باید ب ماماناشون بخوره. مگه نه مامانی؟ من همیشه راضیم ارادم یک دقیقه هم مریض نشه اما من ماهها بخوام از مریضی .اقا اراد مامانا طاقت ندارن پسسس مواظب خودت و مامانیت باش


انش الله...دقیقا همین طوره...چشم خاله جون