آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آراد نبض زندگی

تولد نی نیه خاله فرزانه(دوست مامان)...

1391/5/16 2:21
نویسنده : مامان آراد
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان...

امروز اومدم تا یه پست باحال برات بزارم و اونم اینه که بالاخره پسر ناناز خاله فرزانه هم به دنیا اومد...یه پسر ریزه میزه و خیلی دوست داشتنی...اسمشم گذاشتن ائلمان...

                                              

خاله فرزانه یکی از دوستای صمیمیه مامانیه که اهل شیرازه و عروس تبریز شده...من و فرزانه جون چهار سال پیش به طور اتفاقی با هم آشنا شدیم و این آشنایی منجر شد که دوستای خانوادگی صمیمی برای هم بشیم...

                                                                                                                       

دیروز با عزیز جون و خاله شهره رفته بودیم خونشون...من وقتی ائلمان کوچولورو بغلم گرفتم پسر ناناز من کمی حسودی کرد و گریه کرد منم مجبور شدم بزارمش زمین و آرادمو بغل بگیرم...الهی من قربون این حسودیای پسرم بشم...

                                         

پسرای گلم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین و زیر سایه پدر و مادر با نام نیک بزرگ بشین...دوستون دارم خیلی زیاد...

اینم از ائلمان جون...

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علی اصغر
7 خرداد 91 11:49
اراد جون تولد دوستت مبارک
مامانی درسا
9 خرداد 91 14:45
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
سمیرا
9 خرداد 91 17:43
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2
مریم(مامان روشا)
17 خرداد 91 13:47
قدم نورسیده مبارک ..مامانی کاشکی ازش یه عکس میذاشتی ،چه اسم قشنگی هم براش گذاشتن


ممنون عزیزم...معضرت که نمیتونیم نظر بزاریم آخه کد امنیتی نمیده...روشا جونو عوض من ببوس...
نرگسی
17 خرداد 91 14:03
سلام .. بلاخره درست شد و ما تونستیم نظر بدیم .. دیگه خبری از ما نمیگیری مامانی .. آراد جونی خوبه ؟ بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ..


فدات...ولی ما هنوز نمیتونیم نظر بزاریم
مامان ترانه
23 خرداد 91 22:17
سلام فردا دختر من 40 روزه میشه خوشحال میشم به ما سر بزنید اگه دوست داشتید دختر منو به دوستهای اراد جون اضافه کنید
مامان ترانه
24 خرداد 91 20:54
مرسی من اراد جونو لینک کردم
سمیرا
28 خرداد 91 13:32
مبارکککککککککککک بیاشه عزیزه دلم . بابا چند وقته نیستی گلم . ما دلمون برا پسملمون تنگ شده عزیزم . بیارش اینجا ببینیمش راستی آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد هورااااااااااااااااااااااااااااا