آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آراد نبض زندگی

همین جوری...

1390/7/26 13:38
نویسنده : مامان آراد
812 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیروز برات وقت عکاسی گرفته بودم...سه تایی با هم رفتیم تا عکس بگیریم.

                                          

..به عشق تو من بابایی هم چند تا با هم عکس اسپورت گرفتیم..قرار عکسارو هفته بعد بده..حتما عکسارو توی وبت میذارم...

کلی توی عکاسی ادا در اورده بودی..اولش اصلا اذیت نکردی ولی آخر آخرا دیگه خسته شده بودی ...

                                                  

خانمی که ازمون عکس میگرفت خیلی ازت خوشش اومده بود..

همش نگران بود نکنه که تو اذیت بشی..

خلاصه با هزار مصیبت عکسارو گرفتیم و من و تو دوتایی با هم برگشتیم خونه و بابایی هم برگشت سر کارش...

                                                  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم(مامان روشا)
26 مهر 90 15:45
سلام خاطره جون ممنونم که پیش ما اومدی منم لینکت کردم عزیزم
خوشگل خاله بی صبرانه منتظرم عکسای نازتو ببینم

هوراد
26 مهر 90 17:08
سلام به آراد خوشگل و مامان دوست داشتنی مرسی که پیش ما اومدین و لطف کردین که هورادو لینک کردین ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم عکسای آراد جونم دیدم خیلی نازن منتظر عکسای جدیدش هستیم دوستون داریم
مامان آمیتیس
28 مهر 90 10:54
سلام مامانی منم لینکتون کردم منتظر عکسای خوشگل آراد جون هستم ببوسش مامانی
مریم(مامان روشا)
28 مهر 90 15:51
سلام خاطره جون آراد خاله چطوره آپ بودم گفتم یه سر بهتون بزنم خوشگلمو میبوسم و منتظر دیدن عکسای خوشگلشم
مامان درسا
30 مهر 90 1:19
عزیزم از اینکه لینکمون کردین متشکریم و خوشحالیم که دوستانی خوبی به دوستانمون اضافه شد خدا آراد حون را براتون نکه داره .بوس بوس