آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

کمی راجب من و بابات...

1390/8/3 15:20
نویسنده : مامان آراد
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیه مامان...

امروز می خوام کمی در مورد خودم وبابات برات بنویسم...و اینکه چی باعث شد که بخوایم تو به دنیا بیای...

بهمن امسال 7 سال از ازدواجمون تموم میشه...عزیزم تو حاصل عشق مونی که بعد از 6 سال بدنیا اومدی...

ماچ

اول قصد نداشتیم که واسه یه مدت دیگه هم بچه گیرمون بیاد ولی نمی دونم چی شد که یک دفعه خواستیم که به تنهاییمون خاتمه بدیم و بخوایم که تو بدنیا بیای...

هوراهورا

من و بابات همدیگرو خیلی دوست داریم...بطوری که حتی با اومدن تو هم چیزی از دوست داشتنمون کم نشده که بیشتر هم بهم وابسته تر شدیم...

بغلبغل

پدرت ادم خیلی خوب و مهربونیه...من از صمیم قلب عاشقشم..علاوه بر یک شوهر خوب یک پدر مهربونم هم هست و تورو واقعا خیلی دوست داره....

زندگیه ما بعد از اومدن تو دچار دگرگونیه بزرگی شده...زندگیمون گرمتر از پیش و زیباتر شده...

خدای بزرگ رو شکر گذارم که تورو به ما داده...

بابات به قدری دوستت داره که با اینکه خسته از سر کار میاد باز هم با صبر و مهربونی تا دیر وقت روی پاهاش نگهت میداره...

عشق میکنه وقتی میاد خونه و میبینه که بیداری و داری نق میزنی...قلبقلب

خلاصه عزیزم از اینکه زندگیه زیبای مارو زیباتر کردی از ممنونم...هرگز اینو فراموش نکن که من و بابات عاشقانه دوست داریم.لبخندماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

...
3 مهر 90 21:02
salam baraton arezoye behtarina ro daram hamishe shado khosh bashin