آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

مسابقه:چرا وبلاگمو دوست دارم؟

1391/11/17 11:23
نویسنده : مامان آراد
574 بازدید
اشتراک گذاری

این یه مسابقه وبلاگیه که توسط مامان کسری جون به اون دعوت شدم .باید توضیح بدم چرا وبلاگمو دوست دارم..

من وبلاگمو دوست دارم چون یه خونه مجازیه برای ثبت خاطرات گل پسرم آراد جان...دوسش دارم چون کمکم میکنه لحظه به لحظه خاطرات آراد رو ثبت کنم و با مرورش خاطرات زیبا برام تداعی بشه...وبلاگمو دوست دارم چون دوستای زیادیرو برامون به ارمغان آورده و کلی اطلاعات در اختیارمون گذاشته...آرزو میکنم این دفتر پر باشه از خاطرات شیرین و زیبا...

حالا باید 3 تا از دوستای وبلاگیمو به این بازی دعوت کنم (قانون بازی)

پسمل مامانی و بابایی...

آراز و سویل جون...

ونداد نهایت آرزوی ما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهاره مامان ونداد
17 بهمن 91 12:15
مرسی عزیزم حتما لطف کردید ما رو انتخاب کردید


خواهش..
مامان سویل واراز
17 بهمن 91 21:42
سلام عزیزم از اینکه منو تو بازی شرکت دادی ممنونم اگه ارازی گذاشت مینویسم
ارادیو یهگنده


سلام.خواهش میکنم...حتما
fariba
18 بهمن 91 13:15
سلام پسر نازی دارید و چه قالب جالبی!اگر موافق تبادل لینک هستید.بهم خبر بدید.خوشحال میشم


سلام ..ممنون از لطفتون..چشم حتما