آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

آراد نبض زندگی

آراد...

1391/11/6 13:07
نویسنده : مامان آراد
792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان وبابا...

و سلام به همه دوستای گلمون..امیدوارم که حالتون خوب باشه و زندگیتون بر وفق مرادتون...امروز اومدیم تا توی این پست شیرین زبونیای این پسر شیطونو ثبت کنیم...عزیز دل مامان دیگه کامل کامل ماما و بابارو خوب تلفظ میکنی...از اونجائیکه به عمو کریم علاقه فراوانی داری کلمه عمو از زبونت نمیوفته...تا کوچیکترین صدایی میاد شروع بع میو گفتن میکنی ..یعنی داری منو میترسونی که میو اومده...شماره های یک و دو و سه رو هم خوب یاد گرفتی...ددر /  هاپو / قاقا / شیر / می می / مرسی / و چند تا کلمه دیگه که الان یادم نیست کلمه هایی هستن که یاد گرفتی و مرتب تکرارشون میکنی...

تا چیزی بدستت میدم فوری مرسی میگی که دلم برات غش میره...به قدری شیرین این کلمرو ادا میکنی که دلم ضعف میره...قربون پسر با ادبم برمممممممممممممم...

توی چند پست قبلی نوشته بودم که آموزشگاه رانندگی ثبت نام کردم...گاهی وقتا با بابایی میریم بیرون و من جاهای خلوت تمرین میکنم...ولی نمیدونم عزیز دلم چه مشکلی با رانندگی مامانی دارین شما که تا من پشت رل میشینم شروع به نق زدن میکنی و نمیخوای که من برونم...

قربونت برم نگران نباش مامانی حواسش جمع جمعه...نمیزاره واسه شما اتفاقی بیوفته...خلاصه ماجراها داریم با شما و رانندگی مامانی...

راستی عزیز دل مامان بالاخره بابایی موفق شد و مدال اسمتو برام درست کرد...چند وقتی میشد که از بابایی خواسته بودم تا برام یه مدال درست کنه که به شکل حروف اسمت باشه...به شکل آراد...چند روز پیش برام آورد...وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم...از روزی که آورده از گردنم بازش نکردم...خیلی خوشگل شده...همه کلی خوششون اومده...اینم از عکسش..

فعلا همین...بازم میام و برات مطلب میزارم اگه خدا بخواد...دوست دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان علی اصغر
6 بهمن 91 18:08
خاله قربون اون شیرین زبونیات خاطره جون مدالتم خیلی خوشکله مبارکت باشه


خدا نکنه...ممنون عزیزم
مامان آریام
8 بهمن 91 16:22
سلام مامانی...ببخشید من بیشتر از یکماه نشد بیام نت.تازه دیدم که خواستی به آرادی رای بدم...شرمندم. ماشاالله به این گل پسر زرنگ و شیرین زبونیش پلاک هم خیلی خوشگله...مبارکه .راستی سالگرد ازدواجتون هم مبارک. امیدوارم همیشه جمعتون گرم و شاد و صمیمی باشه


سلام عزیزم..فربونت برم...سلامت باشی
الی مامان آراد
9 بهمن 91 2:31
ممنون که به ما سر زدین من قبلا لینکتون کرده بودم گل پسرتون رو ببوسین


خواهش میکنم..لطف کردین..
زهرا
9 بهمن 91 13:50
سلام اراد جونم هار ماشاله چقدر بزرگ شدی
فدات بشم از محمد خودمون الان می دونم چقدر شیرین شدی
خاطره جون خدا برات حفظش کنه
راستی مدالتم خیلی خوشگله مبارکت باشه دست شوهرت درد نکنه


سلام زهرا جون...عزیزم ممنون از لطفت..
محمد جونو بوس
مامان امیرحسین
9 بهمن 91 21:58
سلام مامان آرادجون
من اولین باریه که میام و براتون یادگاری میزارم
خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنین
در ضمن مدالتونم خ زیباست
مبارکتون باشه


سلام عزیزم..خیلی خوش اومدین..
ممنون از لطفتون..
مامان رها
10 بهمن 91 6:24
سلام خاطره جون عزیزم مدالت مبارک باشه خیلی خوشگل شده عزیزم امیدوارم تو رانندگی هم موفق بشی آراد جون رو ببوس


سلام عزیزم..ممنون از لطفت...چشم حتما...
رها جونو بوسسسسس
مامان گیسوجون
10 بهمن 91 17:53
عزیزممممممممم قربون اون شیرین زبونیت
دوست عزیزم ممنونم از محبتت
امیدوارم گل قشنگ زندگیت همیشه سلامت باشه


سلامت باشین..
مرجان مامان اران
10 بهمن 91 20:47
سلام عزیزمم مرسی به ما سر زدین
اراد جونو ببوسیننننننن
لینک شدین عزیزممممممممممممم


سلام..ممنون ..شما هم لینک شدین
نوشین مامان آریا
11 بهمن 91 20:26
آفرین به آراد شیرین زبون کلمه های جدید مبارک گردنبند شما هم مبارک باشه به شادی


قربونت برم نوشین جون
الهه مامان یسنا
13 بهمن 91 2:00
وای چقدر پست نخونده داشتم ببخش بانو!! ولی همه رو یه جا خوندم عزیزم باوز کن. سالگرد ازدواجتون مبارک اون مدالت هم خیلی خوشگله. دست بابا آراد جان درد نکنه.
حالا بریم سراغ آراد نار خودم که با زخم روی بینی اش باز هم خواستنی تر از قبلا شده و دلم ضعف رفت واسه مرسی گفتناش.دیگه یواش یواش داری بزرگ میشی عزیزم.


ممنون از محبتت عزیز دلم..