آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آراد نبض زندگی

آخرین سه شنبه سال 92 (چهار شنبه سوری)...

1392/12/27 21:25
نویسنده : مامان آراد
1,231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آتیش پاره ماماننننننننننننننننننن...

دیگه چیزی به اومدن عید نمونده...فقظ 2-3 روزه دیگه از اتمام سال 92 مونده...و امشب هم آخرین روز سه شنبه ساله که چهار شنبه سوری نام گرفته...امروز کلی کار داشتم که بعد از تموم شدنش از عزیز اینا هم خواستیم که باهم بریم خونه ما...

دم کوچمون که رسیدیم دیدیم بابا با عمه اینا جلوی درمون واستادن تا با هم بریم بیرون...عزیز اینا رو فرستادیم بالا پیش آنا اینا و خودمون رفتیم بیرون...

اولش هیچ خبری نبود...من و عمه هم با هم رفتیم و کلی برای خودمون خرید کردیم...اخه من به خرید چهار شنبه سوری خیلی اعتقاد دارم...نمک . شونه و اینه و از این جور چیزا...و یه ماشین پلیس هم برای شما و هومن گرفتم...

داشتیم برمیگشتیم که همه جا شلوغ شد....یعنی بهتره بگم قیامت شد...همه ریخته بودن بیرون و همه جا آتیش روشن بود و ترقه میترکوندن...ترقه هایی میترکوندن که زمین رو به لرزه در می آورد...

بابایی برای ما هم کپسول گرفته بود که ترکوندیم و کلی خندیدیم...من با هر ترقه ای که خودم میترکوندم 2 متر به هوا میپریدم...هههههههههههه...

خلاصه کلی خوش گذروندیم و برگشتیم خونه و شام خوردیم و آجیل و میومونم خوردیم و دور هم کلی گفتیم و خندیدیم و خوش گذروندیم...

انش الله که همه روزای سال جدیدمون هم مثل امشب خوش و خرم باشه...همیشه کنار هم به خوبی و خوشی بگذره...امیدوارم سالی که پیش رو داریم برای هممون سالی باشه پر از شادی و سلامتی و رزق و روزی فراوان...الهی آمین...

اینم چند تا عکس از اون روز...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)