آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آراد نبض زندگی

یلدا مبارک...

1392/9/30 0:24
نویسنده : مامان آراد
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

ما منتظر صبح شب یلداییم

دستی به دعا تا فرج فرداییم....


سلام و صد سلام به همه دوستای گلمون...یلداتون مبارک...

و یه سلام مخصوص به عزیز دردونه خودم که با برکت وجودش زندگیمونو  زیباتر کرده....عزیز دل مامان یلدای شما هم مبارک باشه ....ایشالا تا 100 بعد از این هم با هم یلداهای قشنگ و به یاد ماندنیرو پشت سر بزاریم...

و اما یلدای امسالمون ...

چون امسال اولین سالی بود که خاله سمانه جون رفته بود خونه خودشون واسه همین عزیز جون برای خاله سمانه 2 روز زودتر تحفه شب یلدا اماده کرده بود که باهم بردیم خونشون...دست مامان گلم درد نکنه که کلی زحمت کشیده بود و کلی خوراکی درست کرده بود و کادو های خیلی قشنگی براشون گرفته بود که ایشالا مبارکشون باشه....

تا تونستی اونجا با بچه ها بازی کردی و خوش گذروندی...هندونه ای هم که اقاجون زحمتشو کشیده بود و خریده بود محشر از آب در اومد....هم شیرین و هم قرمز....شبو موندیم خونه خاله سمانه اینا  و عصر فرداش برگشتیم خونمون تا اماده بشیم بریم تولد ساغر جون....

اما قبل از ماجرای تولد ساغر چند تا عکس بزارم برات از اون روز تا بقیشو بنویسم...

و اما تولد ساغر جون....

عصری که از خونه خاله سمانه اینا برگشتیم مستقیما رفتیم خونه خاله شهره اینا....آقاجون اینا و خاله بهاره اینا قبل ما رفته بودن....بعد از ما هم عمه اینا با آنا اینا اومدن ....مراسم تولد بعد از شام برگزار شد....البته یه تولد خودمونی بود که دور هم بهمون خوش گذشت....تو هومن و لیوزا کلی با هم بازی کردینو کلی با ساغر عکس انداختین....

توی تموم عکسای ساغر نشانی از تو بود که ماشالا یک دقیقه هم تنهاش نمیزاشتی...کارایی میکردی که هممون از خنده غش کرده بودیم...الهی قربونت برم که باعث شادیمونی...هندونه ای که برای امشب هم آقاجون زحمت کشیده بود مثل شب قبل شیرین و قرمز در اومد که واقعا خیلی چسبید...آقا جون گل دستت درد نکنه....

برای ساغر جون هم کادو پول دادیم تا خودش هر چی میخواد واسه خودش بگیره....

عزیز دل خاله یک بار دیگه تولدت مبارک....ایشالا تولد 120 سالگیت....بوسسسسسسسسسس

و اما شب یلدا....

عصری من و شما خونه عزیز اینا بودیم که من با خودم فکر میکردم که 2 روز پشت سر هم با هم دور هم جمع بودیم پس امشب خونه خودمون تنهاییم...داشتم آمادت میکردم که برگردیم خونمون که رفتی وایستادی جلوی عزیز و ازش خواستی که اونم با ما بیاد خونمون که من تازه اون موقع به فکرم رسید که به مامانم بگم امشب بیاین خونه ما....

از قضا عزیز جون هم موافقت کرد که بیاد ...که من بسی فراوان تعجب کردم....اخه عزیز با هزار زور و زحمت میره خونه بچه هاش...همیشه دلش میخواد که ما بریم خونشون....

ازش خواستم که پاشه با ما بیاد که موافقت نکرد...گفت شما برین دنبال خاله شهره اینا منم با آقا جون میام...که منم شما رو دادم دست عزیز اینا و خودم رفتم دنبال خاله شهره تا سریعتر برم خونه و شام آماده کنم...

زنگ زدم به بابایی و ازش خواستم تا یه هندونه گنده بگیره ....

رسیدیم خونه دیدم قبل از من بابایی به مامانش خبر داده و اونم دستش درد نکنه یه شام مفصل درست کرده...عمه اینا هم اونجا بودن...

حالا میگی مامان چرا این همه دقیق توضیح میدی....آخه سورپرایز دارم برات عزیزم

خاله شهره به زور بهم گفت تا به بابایی زنگ بزنم و ازش بخوام که هندونه نگیره...هی من میگم بابا من هندونه دلم میخواد هی اون میگه چه خبره چند روز پشت سر هم هندونه خوردن که آخرش هم اون برد و من به بابایی زنگ زدم تا نگیره....

تازه بابایی اومده بود که زنگ زدن...حالا منم که دیدم عزیز ایناس رفتم واستادم جلوی آسانسور تا مهمونامو بدرقه کنم که سورپرایزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

آقا جون اینا برام تحفه شب یلدا آورده بودن.............کلی میوه و شیرینی و هندونه و پشمک و کادو...

حالا من میگم اینا چرا نمیزارن ما هندونه بگیریم نگو بابای گلم زحمتشو کشیده و برام آورده....قربونت برممممممممممممممممممممم

کادو هم برای آرادی از قبل پول داده بودن که براش دوچرخه گرفتم  و برای من و بابایی لباس......دستتون درد نکنه

دور هم شب خیلی قشنگی بود ....خیلی هم خوش گذشت.....ایشالا که بابا و مامان عزیزم 120 سال عمر کنن و همیشه سایشون بالا سرمون باشه....

شما و هومن هم کلی سر و صدا را انداخته بودین و کلی با هم بازی کردین....ایشالا که همیشه شاد باشین...

اینم از عکسای شب چلمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان درسا
1 دی 92 1:53
یلداتون مبارک.خدا پدر مادر مهربونت رو برات حفظ کنه.
مامان آراد
پاسخ
ممنون عزیزم....سلامت باشین
مامان علی (نازی)
1 دی 92 2:02
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifخوشگل خاله یلدات مبارک
مامان آراد
پاسخ
ممنون خاله جون
مرجان مامان آران و باران
1 دی 92 16:38
سلام عزیزم خصوصییییییییی عزیزم با اکسپلورر باز کن ادرس وبو بزن اونجا بعد رمزو بزن اخه تو فایر فاکس نمیشه رمزو بزنی
مامان آراد
پاسخ
سلام خانومی ممنون...اومدممممممممممم
نوشين مامان آريا
3 دی 92 14:31
خوشگل خاله چرا مظلوم نشستي تولد ساغر. عزيزم عكسهات خيلي نازند . ايشااله همگي ساليان سال با خوشي و تندرستي يلدا رو جشن بگيريد.
مامان آراد
پاسخ
خاله جون من کلا مطلومم ممنون عزیزم سلامت باشین
مامان الیار
3 دی 92 14:59
یلداتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک میبوسم
مامان آراد
پاسخ
و همچنین
مامان آروین (مریم)
4 دی 92 15:13
سلام دوست جوووونی چند وقت اصلا وقت نکردم بهتون سر بزنم . کلی دلم براتون تنگ شده بود . آرادجونی چه بزرگ شدن . هزار ماشاالله روز به روز خوشگلتر و نازتر میشه . یلداتون مبارک و امیدوارم جمع خانوادگیتون همیشه سبز و گرم و سفید باشه
حسـاזجونـז
8 دی 92 0:05
سلـآم آراد جون خوبی؟؟ دلم برات تنگ شده من دوباره برگشتمـ
مامان آراد
پاسخ
سلام ممنون خیلی خوش اومدی
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 16:24
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مامان ایمان
18 دی 92 17:46
یلداتون مبارکککککککککککک عجب یلدای کردن خاله میشه به منم از اون پشمکا بدیییییییییییی
مامان آراد
پاسخ
یلدای شما هم مبارک چرا که نه خاله جون
نیر
21 دی 92 21:18
یلداتون مبارک پسر ناز نازی چه بزرگ شدی من خیلی وقته ندیدمت ماشالله
مامان آراد
پاسخ
ممنون یلدای شما هم مبارک..
خاله زهرا
23 دی 92 9:17
اراد جونم ماشالا چقدر بزرگ شدی خاله قربون چشات مواظب خودت باش.اراد جونم خیلی دوست دارم.
مامان آراد
پاسخ
مرسی خاله جون...خدا نکنه خاله جون...منم خیلی دوست دارم خاله زهرای عزیز
آزاده مامان کوروش
25 دی 92 17:40
سلام به مامانی و گل پسرش همیشه شاد و شاد و شاد باشید
مامان آراد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون
مامان صدرا
3 بهمن 92 13:55
سلام مامی اراد یلداتون مبارک واقعا پسر دوست داشتنی دارید . می خواستم بگم همشهری هستیم اگه وقت کردید به وب پسر بیاد خوشحال میشیم با یه نظر صدراعشق مامانفس بابا
مامان آراد
پاسخ
سلام ممنون از محبتتون واقعا؟خیلی خوشحالم چشم چرا که نه
مامان سویل و اراز
5 بهمن 92 19:52
سلام خاطره جون خوبین ماشالله اراد جون چقدر بزرگ شده قیافش تغییر کرده موهاش چقد خوشگل شده فرفری خدا رو شکر یلدا هم بهتون خوش گذشته فقط من از فضولی مردم شما چرا به یکباره کمرنگ شدین؟ بفرما خصوصی
مامان آراد
پاسخ
سلام عزیزم وای ممنون ...نظر لطفته خانومی بله خدارو شکر نه به خدا شهره جون...فقط وقت کم میارم...این روزا آراد تمام وقتمو میگیره اومدمممممممممم
مامان صدرا
6 بهمن 92 21:37
سلام اراد کوچولو یلداتون مبارکککککککککککک چقدر ناز ومعصومی تو عکسات خاله قربون معصومیت بره مامی اراد یه دوست همشهری هستم ممنون میشم که یه سر به وبم بیاید ادرس وبم :صدرا عشق مامانفس بابا
مامان آراد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتتون از آشناییتون خیلی خوشحالم حتما عزیزم
مامان آریام
7 بهمن 92 20:11
مامانی من یادمه برای این پستت نظر گذاشتم اما نمیدونم چرا نیست به هر حال باز هم شب یلداتون مبارک باشه.عسل خاله هم که ماشاالله چقدر بزرگ شده دوستتون داریم پیش ما هم بیاین...پست جدید هم بذار دیگه مامانی
مامان آراد
پاسخ
عزیزم من تمام پستارو جواب میدم وتایید میکنم... ممنون عزیز دلم ممنون خاله جون.نظر لطفتونه چشم میایم حتما میزارم خانومی
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:33
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی