آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آراد نبض زندگی

روز پدر مبارک....

1392/3/3 22:46
نویسنده : مامان آراد
1,587 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزمممممممممممممم .......پدر مهرباننننننننننننننننننننننن....روزت مبارک...

عزیزم...ممنون به خاطر تمام زحماتی که در حق و من و آراد عزیزم میکشی تا ما همیشه در رفاه و آسایش باشیم........با وجود تمام خستگی از کار بازم وقتی میای خونه یه دنیا آرامش با خودت میاری و همیشه پشت و پناهمون هستی....با هیچ کلمه ای نمیتونم بیان کنم که چقدر دوستتتتتتتتتتتت دارم....از خدای بزرگ و مهربون تمنا دارم که همیشه سلامت باشی و سایه پر مهرت بالای سر من و آراد عزیزم باشه....غم و غصه ها به دل مهربونت راه پیدا نکنه و همیشه لبات خندون باشه....

عزیزدل مامان...آراد عزیزم

همیشه مواظب بابایی  باش و همیشه دوسش داشته باش....بابایی یکی از بهترین باباهای دنیاست که عاشقانه دوست داره و برای رفاه ما هر کاری میکنه....امیدوارم که همیشه قدر بابایی رو بدونی و همیشه دوسش داشته باشی....

 

 

پدر مهربانم...روزت مبارککککککککککککککککککککککککککککک

ممنون بابت تمام مهربونیات....ممنون به خاطر تمام زحماتی که کشیدی.....ممنون که تمام جوانیتو به خاطر ما و برای آسایش ما دادی....با هیچ کلمهای قادر به تشکر بابت زحماتت نیستم...خدای بزرگ طول عمر باعزت نصیب دل مهربونت کنه....همیشه سالم باشی و سایت بالا سرمون باشه....

دوست دارم اندازه تموم دنیا....

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرجان مامان آران
4 خرداد 92 2:39
روز پدر مبارك عزيزمممممممممممم
ايشالا هميشه شاد و لبتون خندون باشه عزيز دلمممممممممممممم


قربونت برم مرجان جون
خاله سیما وکیان کوچولو
4 خرداد 92 8:53
روزشون مبارک عزیزم
ایشالا که سالیان سال سایه مهر و محبتشون بالای سرتون باشه



ممنون از لطفتون
سلامت باشین...مرسی که پیشمون اومدین
عاطفه مامان الای
4 خرداد 92 8:54
سلام خاطره جون ممنون از الطافت ... الی چند روزه مریضه زیادوقت نمیکنم بیام به دوستام پیام بدم ..یکم هم افسرده شدم ...گاهی از این زندگی لعنتی خسته میشم ...چون پدر ومادر ندارم از زندگی بیزارم به اجبار دارم به این زندگی تن میدم ...این دنیا واسه من خیلی تنگه ..احساس خفگان میکنم ببخش اگه حرفام نا امیدکننده ست ...بازم ممنون


سلام عاطفه جون...خواهش میکنم عزیزم
زیاد سخت نگیر ....زندگیه دیگه میگذره...سعی کن ازش لذت ببری
الای جونمو ببوس
نوشين مامان آريا
4 خرداد 92 10:07
روز همه پدرهاي مهربون مبارك باشه هميشه شاد و سلامت باشيد آراد جون روز شما هم مبارك


ممنون خاله جون...سلامت باشین
مامان سویل
4 خرداد 92 10:32
روز پدر مبارک


ممنون
مامان آرینا مو فرفری
5 خرداد 92 17:01
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
روز پدر مبارک البته ببخشید که باتاخیر تبریک گفتم.


ممنون از لطفتون
♥سِـ ـتآره ے شَـ* ــب مَـכּ ♥
5 خرداد 92 17:27
سلام...همون یه دختر باحال م...اون وبم متاسفانه خراب شد و برای همین من یکی دیگه درست کردم...اگه میشه اون آدرسمو پاک کنید و این آدرسی که گذاشتم رو بذارید...ممنون


سلام...ای بابا
چشم عزیزم عوضش میکنم
مامان آروین(مریم)
6 خرداد 92 8:12
روز مرد بر بزرگ مرد کوچک آقا آرادخان مبارک
همچنین تبریک به بابا و بابابزرگ مهربونش .
ایشالاه روزی برسه که علاوه بر تبریک روز مرد به آرادجونی ، روز پدر رو هم بهش تبریک بگیم ...


ممنون خاله جون...سلامت باشین...آروین جونو بوسسسسسسسسسس
مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 13:17
چه باباي با احساسي


ممنون
مریم
6 خرداد 92 18:45
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



سلام ...ممنون از لطفتون
چشم حتما....امیدوارم که موفق باشین
عسل و غزل
6 خرداد 92 22:19
روز پدرتون مبارک


ممنون
مامان رادین
8 خرداد 92 15:19




♥سِـ ـتآره ے شَـ*ــب مَـכּ ♥
8 خرداد 92 17:55
ممنون..آره امیدوارم



مریم
9 خرداد 92 17:09
سلام دختر نازم
ممنون که به وبلاگم اومدی خیلی خیلی خوشحال شدم
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت خوشبخت و موفق باشی
من تو رو لینک کردم
من میخواهم هر روز یه غذا توی وبلاگم آموزش بدم امیدوارم خوشتون بیاد دوباره منتظر اومدنت هستم عزیزم


سلام....خواهش میکنم ...منم از آشناییتون خوشحال شدم...سلامت باشین
امیدوارم که موفق باشین.
من همیشه سر میزنم ...
عاطفه مامان الای
9 خرداد 92 23:48
خاطره جون نازیلا تو رو هم به این بازی دعوت کرده برو تو وبش ببین من دیدم.نمیدونم بهت اطلاع داده یا نه؟ من دیدم بر خودت م ببین وتو هم این سوالات روبنویس وجواب بده.


باشه عزیزم...